Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Dropbox“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Dropbox klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Dropbox pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Dropbox interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Dropbox atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Dropbox Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Dropbox klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Dropbox Elektroninio Pašto palaikymas

https://www.dropbox.com/support

Bendrauti su Dropbox atstovu

Dropbox Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  Dropbox pagalba

Dropbox Skambučių Centro Palaikymas

https://experience.dropbox.com/contact

Sužinoti daugiau apie Dropbox produktus

Dropbox Žinių Bazė

https://blog.dropbox.com/

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Dropbox Instagram

Dropbox Instagram

instagram.com/Dropbox/

Dropbox Facebook Puslapis

Dropbox Facebook Puslapis

facebook.com/Dropbox

Dropbox Twitter

Dropbox Twitter

twitter.com/DropboxSupport

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

Dropbox pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Diena .

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

Dropbox gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 15 Minučių .

Direktorija

SLA Skambučių Centras

Dropbox atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 1 Valanda .

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Dropbox Terminai ir Sąlygos

Dropbox Terminai ir Sąlygos

N/A

Dropbox Privatumo Politika

Dropbox Privatumo Politika

N/A

Dropbox Saugumo Politika

Dropbox Saugumo Politika

N/A

Dropbox GDPR

Dropbox GDPR

N/A

Dropbox Wikipedia Puslapis

Dropbox Wikipedia Puslapis

N/A

Dropbox Partnerio Programa

Dropbox Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Dropbox“?

„Dropbox“ yra paslaugų įmonės programinė įranga. „Dropbox“ yra failų prieglobos paslauga, siūlanti saugyklą debesyje, failų sinchronizavimą, asmeninį debesį ir kliento programinę įrangą.

Kokį aptarnavimą teikia „Dropbox“?

„Dropbox“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.

Kaip susisiekti su „Dropbox“?

Galite susisiekti su „Dropbox“ el. paštu, pradėti pokalbį su agentu jų svetainėje arba palikti jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „Dropbox“ el. pašto adresas?

Su „Dropbox“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.dropbox.com/support

Ar „Dropbox“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Taip, „Dropbox“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į svetainę: https://www.dropbox.com/support

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Dropbox“?

Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti pagalbos linijomis: https://experience.dropbox.com/contact

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai