Kontaktinė informacija su Dribble klientų aptarnavimu
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Dribble klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Dribble pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Dribble interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Dribble atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
Dribble pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 1 Diena .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Dribbble“ yra vieta, kur dizaineriai semiasi įkvėpimo, gauna atsiliepimus, sukuria bendruomenes ir darbo vietas. Tai geriausias jūsų šaltinis surasti ir susisiekti su dizaineriais visame pasaulyje.
„Dribbble“ yra vieta, kur dizaineriai semiasi įkvėpimo, gauna atsiliepimus, sukuria bendruomenes ir darbo vietas. Tai geriausias jūsų šaltinis surasti ir susisiekti su dizaineriais visame pasaulyje.
„Dribble“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Dribble“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@dribbble.com.
Ne, „Dribble“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„Dribble“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis