Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„DHL“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su DHL klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su DHL pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su DHL interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su DHL atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

DHL Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su DHL klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

DHL Elektroninio Pašto palaikymas

mnl.customercare@dhl.com

Bendrauti su DHL atstovu

DHL Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  DHL pagalba

DHL Skambučių Centro Palaikymas

1800 111 345

Dalyvauti DHL’s bendruomenės diskusijų forume

DHL Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

DHL Facebook Puslapis

DHL Facebook Puslapis

facebook.com/dhl

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

DHL Terminai ir Sąlygos

DHL Terminai ir Sąlygos

N/A

DHL Privatumo Politika

DHL Privatumo Politika

N/A

DHL Saugumo Politika

DHL Saugumo Politika

N/A

DHL GDPR

DHL GDPR

N/A

DHL Wikipedia Puslapis

DHL Wikipedia Puslapis

N/A

DHL Partnerio Programa

DHL Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „DHL“?

„DHL International GmbH“ yra tarptautinė Vokietijos kurjerių, siuntų pristatymo ir greitojo pašto paslauga.

Kokį aptarnavimą teikia „DHL“?

„DHL“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniais tinklais ir savitarnoje.

 

Kaip susisiekti su „DHL“?

Galite susisiekti su „DHL“ el. paštu, pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

 

Koks yra „DHL“ el. pašto adresas?

Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami el. laišką adresu mnl.customercare@dhl.com arba užpildydami formą.

Ar „DHL“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Taip, „Namecheap“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu. Eikite į svetainę: https://www.dhl.com/VA_chat/embed/US_en.html?ref=contactus

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „DHL“?

Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu +1800 111 345

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai