"Devsaran" klientų aptarnavimo kontaktinė informacija Lietuvos kalba.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Devsaran klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Devsaran pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Devsaran interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Devsaran atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Devsaran“ yra žiniatinklio ir mobiliųjų programėlių kūrimo kompanija, orientuota į „Drupal“, „Javascript“, „Android“ ir „iOS“.
„Devsaran“ yra žiniatinklio ir mobiliųjų programėlių kūrimo kompanija, orientuota į „Drupal“, „Javascript“, „Android“ ir „iOS“.
„Devsaran“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštu per klientų aptarnavimo formą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Devsaran“ el. paštu per klientų aptarnavimo formą arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „Devsaran“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.devsaran.com/contact
Ne, „Devsaran“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Devsaran“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis