Panašu, kad bandote susisiekti su Devpost klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Devpost pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Devpost interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Devpost atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Devpost“ organizuoja daugumą pasaulio programinės įrangos konkursų ir leidžia programinės įrangos kūrėjams kurti produktus, gerinti įgūdžius, mokytis apie technologijas ir dar daugiau.
„Devpost“ organizuoja daugumą pasaulio programinės įrangos konkursų ir leidžia programinės įrangos kūrėjams kurti produktus, gerinti įgūdžius, mokytis apie technologijas ir dar daugiau.
„Devpost“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Devpost“ el. paštu, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda rašydami elsupport@devpost.com
Ne, „Devpost“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti numeriu +12126756164
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis