„Dashlane“ klientų aptarnavimo būdai ir kontaktinė informacija: el. paštas, tiesioginis pokalbis, socialiniai tinklai ir savitarna.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Dashlane klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Dashlane pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Dashlane interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Dashlane atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Slaptažodžių tvarkyklė namams, mobiliesiems, verslui. Išsaugokite visus savo slaptažodžius, asmeninę informaciją ir mokėjimus.
Slaptažodžių tvarkyklė namams, mobiliesiems, verslui. Išsaugokite visus savo slaptažodžius, asmeninę informaciją ir mokėjimus.
„Dashlane“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internetu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Dashlane“ el. paštu, pradėdami gyvą pokalbį su agentu jų svetainėje arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@dashlane.com.
Taip, „Dashlane“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į puslapio apačią: https://support.dashlane.com/hc/en-us ir rasite pranešimo siuntimo mygtuką.
„Dashlane“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis