„Daimler“ klientų aptarnavimo kontaktai ir informacija apie susisiekimo kanalus, įskaitant el. paštą, skambučių centrą ir socialinius tinklus.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Mercedes-Benz Group klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Mercedes-Benz Group pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Mercedes-Benz Group interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Mercedes-Benz Group atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Daimler“ yra vienas didžiausių aukščiausios kokybės automobilių gamintojų ir didžiausias pasaulyje komercinių transporto priemonių gamintojas.
„Daimler“ yra vienas didžiausių aukščiausios kokybės automobilių gamintojų ir didžiausias pasaulyje komercinių transporto priemonių gamintojas.
„Daimler“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, skambučių centre ir socialiniuose tinkluose.
Galite susisiekti su „Daimler“ el. paštu, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu dialog@daimler.com.
Ne, „Daimler“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +49 711 17 0.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis