„Caspio“ klientų aptarnavimo kontakto informacija bei teikiamas aptarnavimas.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Caspio klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Caspio pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Caspio interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Caspio atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Caspio“ yra pasaulyje pirmaujanti platforma, skirta kurti internetines duomenų bazių programas be programavimo.
„Caspio“ yra pasaulyje pirmaujanti platforma, skirta kurti internetines duomenų bazių programas be programavimo.
„Caspio“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Caspio“ el. paštu, pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu support@caspio.com.
Taip, „Caspio“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Eikite į puslapio apačią: https://www.caspio.com/support/ ir raskite pokalbio mygtuką.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +1 (650) 691-0900.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis