Panašu, kad bandote susisiekti su CARTO klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su CARTO pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su CARTO interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su CARTO atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“CARTO” yra programinės įrangos, kaip paslaugos (SaaS) debesų skaičiavimo platforma, teikianti GIS tinklo žemėlapius ir erdvinių duomenų mokslo įrankius.
"CARTO" yra programinės įrangos, kaip paslaugos (SaaS) debesų skaičiavimo platforma, teikianti GIS tinklo žemėlapius ir erdvinių duomenų mokslo įrankius.
"CARTO" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "CARTO" parašydami jiems el. paštu, skambindami jų pagalbos linija ar palikdami pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės pagalbą savitarnoje, galite naudotis jų žinių baze.
Jūs galite susisiekti su jų pagalba, rašydami el. laišką adresu support@carto.com.
Ne, CARTO neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite skambinti jų pagalbos linija +1 917-463-3232.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis