Panašu, kad bandote susisiekti su Capterra klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Capterra pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Capterra interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Capterra atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Capterra” padeda milijonams žmonių rasti geriausią verslo programinę įrangą.
"Capterra" padeda milijonams žmonių rasti geriausią verslo programinę įrangą.
"Capterra" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: el. paštą, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Capterra" rašydami jiems el. paštu, skambindami pagalbos linija ar palikdami pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės pagalbą savitarnoje, galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su jų pagalba, rašydami el. paštu info@capterra.com.
Ne, "Capterra" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija (703) 584-1700.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis