Klientų aptarnavimo komandos kontaktinė informacija ir būdai susisiekti su CafePress pagalbos tarnyba. Telefonas, gyvas pokalbis, el. paštas ir kt.
Panašu, kad bandote susisiekti su CafePress klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su CafePress pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su CafePress interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su CafePress atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“CafePress” yra pasaulyje geriausia internetinė dovanų parduotuvė.
"CafePress" yra pasaulyje geriausia internetinė dovanų parduotuvė.
"CafePress" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: internetinius pokalbius, socialinę žiniasklaidą ir forumą.
Jūs galite susisiekti su "CafePress", jų svetainėje pradėdami pokalbį su agentu, skambinant jų pagalbos linija ar paliekant pranešimą vienoje iš socialinių žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės pagalbą savitarnoje, galite naudoti jų forumą.
"CafePress" neteikia aptarnavimo el. paštu.
Taip, "CafePress" teikia pagalbą internetiniais pokalbiais. Eikite į puslapio apačią: https://www.cafepress.com/ ir raskite pokalbio mygtuką.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija (844) 988-0030.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.