Panašu, kad bandote susisiekti su Blogger klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Blogger pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Blogger interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Blogger atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Blogger“ yra tinklaraščių leidybos paslauga, leidžianti publikuoti vartotojų tinklaraščius su laiko žymomis.
„Blogger“ yra programinė įranga ir interneto įmonė. „Blogger“ yra tinklaraščių leidybos paslauga, leidžianti publikuoti vartotojų tinklaraščius su laiko žymomis.
„Blogger“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Blogger“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Blogger“ nesiūlo klientų aptarnavimo el.paštu.
Ne, „Blogger“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Blogger“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.