„Behance“ klientų aptarnavimo informacija
Panašu, kad bandote susisiekti su Behance klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Behance pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Behance interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Behance atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
adobe.com/legal/terms.html
adobe.com/privacy.html
N/A
N/A
N/A
N/A
„Behance“ yra „Adobe“ priklausanti socialinių tinklų platforma, kuri teigia, kad „demonstruoja ir skatina atrasti kūrybiškumą“.
„Behance“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Behance“ el. paštu arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su „Behance“ užpildydami formą: https://help.behance.net/hc/en-us/requests/new?ticket_form_id=4164
Ne, „Behance“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„Behance“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.