Susisiekite su „Baymard“ pagalbos centru el. paštu, skambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat pasinaudokite jų žinių baze, jei norite savarankiškai spręsti kylančias problemas.
Panašu, kad bandote susisiekti su Baymard klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Baymard pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Baymard interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Baymard atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
https://baymard.com/privatumo-politika
N/A
N/A
N/A
N/A
„Baymard“ atliekamus tyrimus naudoja daugiau nei 3000 prekių ženklų, agentūrų, tyrėjų ir UX dizainerių.
„Baymard“ atliekamus tyrimus naudoja daugiau nei 3000 prekių ženklų, agentūrų, tyrėjų ir UX dizainerių.
„Baymard“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu, skambučių centre, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „Baymard“ el. paštu, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jais parašydami el. laišką adresu info@baymard.com.
Ne, „Baymard“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linijomis: +1 (415) 315-9567, +45 3696 9567 (ES)
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.