Panašu, kad bandote susisiekti su Bayer klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Bayer pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Bayer interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Bayer atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Bayer“ yra biologijos įmonė, turinti daugiau nei 150 metų istoriją ir pagrindines kompetencijas sveikatos priežiūros ir žemės ūkio srityse.
„Bayer“ yra biologijos įmonė, turinti daugiau nei 150 metų istoriją ir pagrindines kompetencijas sveikatos priežiūros ir žemės ūkio srityse.
„Bayer“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: skambučių centre, socialiniuose tinkluose.
Galite susisiekti su „Bayer“ paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„Bayer“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu. Su jais galite susisiekti užpildę formą:
https://www.bayer.com/en/contact-us
Ne, „Bayer“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
Jei pageidaujate pagalbos telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +44 7836 191 191
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis