„Barion“ klientų aptarnavimo kontaktai ir socialinių žiniasklaidos pagalbos būdai.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Barion klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Barion pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Barion interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Barion atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Barion” yra išmanioji elektroninių mokėjimų sistema. Priimkite mokėjimus kortelėmis internetu už 1% ar mažiau.
"Barion" yra išmanioji elektroninių mokėjimų sistema. Priimkite mokėjimus kortelėmis internetu už 1% ar mažiau.
"Barion" klientų aptarnavimo komanda siūlio šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Barion" skambindami jų pagalbos linija ar palikdami pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės pagalbą savitarnoje, galite naudotis jų žinių baze.
"Barion" neteikia pagalbos el. paštu.
Ne, "Barion" nepalaiko internetinių pokalbių.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linija +36 1 464 70 99.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis