„BabyCenter“ klientų aptarnavimo kontaktai, kuriuos galima naudoti tiesiogiai svetainėje arba susisiekiant per socialinius tinklus. Taip pat teikiamas prieiga prie žinių bazės. El. pašto aptarnavimo nėra, tačiau galima užpildyti kontaktinę formą svetainėje.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su BabyCenter klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su BabyCenter pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su BabyCenter interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su BabyCenter atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Raskite „BabyCenter“ informacijos apie nėštumą, vaikų sveikatą, auklėjimą ir dar daugiau, įskaitant ekspertų patarimus.
Raskite „BabyCenter“ informacijos apie nėštumą, vaikų sveikatą, auklėjimą ir dar daugiau, įskaitant ekspertų patarimus.
„BabyCenter“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: per kontaktinę formą, socialiniuose tinkluose ir forume.
Galite susisiekti su „BabyCenter“ per kontaktinę formą arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„BabyCenter“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu. Su „BabyCenter“ galite susisiekti užpildę šią formą: https://www.babycenter.com/help-contactus
Ne, „BabyCenter“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„BabyCenter“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis