Panašu, kad bandote susisiekti su BabyCenter klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su BabyCenter pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su BabyCenter interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su BabyCenter atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Raskite „BabyCenter“ informacijos apie nėštumą, vaikų sveikatą, auklėjimą ir dar daugiau, įskaitant ekspertų patarimus.
Raskite „BabyCenter“ informacijos apie nėštumą, vaikų sveikatą, auklėjimą ir dar daugiau, įskaitant ekspertų patarimus.
„BabyCenter“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: per kontaktinę formą, socialiniuose tinkluose ir forume.
Galite susisiekti su „BabyCenter“ per kontaktinę formą arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„BabyCenter“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Su „BabyCenter“ galite susisiekti užpildę šią formą:
https://www.babycenter.com/help-contactus
Ne, „BabyCenter“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„BabyCenter“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis