Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

„Apple“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su Apple klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Apple pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Apple interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Apple atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

Apple Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su Apple klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

Apple Elektroninio Pašto palaikymas

https://getsupport.apple.com/

Bendrauti su Apple atstovu

Apple Gyvo Pokalbio Palaikymas

Gyvo Pokalbio Mygtukas Svetainėje

Skambutis su  Apple pagalba

Apple Skambučių Centro Palaikymas

https://getsupport.apple.com/

Dalyvauti Apple’s bendruomenės diskusijų forume

Apple Forumas

N/A

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

Apple Instagram

Apple Instagram

instagram.com/apple/

Apple Facebook Puslapis

Apple Facebook Puslapis

facebook.com/apple/

Apple Twitter

Apple Twitter

twitter.com/apple

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

Apple pagalbos agentai dažniausiai atsako į elektroninį paštą per 3 Dienos .

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

Apple gyvi agentai dažniausiai atsako į pokalbius per 3 Dienos .

Direktorija

SLA Skambučių Centras

Apple atstovai dažniausiai atsako į skambučius per 3 Dienos .

Direktorija

SLA Forumas

N/A

Apple Terminai ir Sąlygos

Apple Terminai ir Sąlygos

N/A

Apple Privatumo Politika

Apple Privatumo Politika

N/A

Apple Saugumo Politika

Apple Saugumo Politika

N/A

Apple GDPR

Apple GDPR

N/A

Apple Wikipedia Puslapis

Apple Wikipedia Puslapis

N/A

Apple Partnerio Programa

Apple Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „Apple“?

„Apple“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „Apple“, CA, yra viena didžiausią vertę turinčių įmonių pasaulyje. Jie gamina populiarius skaitmeninius įrenginius, įskaitant „Mac“, „iPod“, „iPhone“ ir „iPad“.

 

Kokį aptarnavimą teikia „Apple“?

„Apple“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, tiesioginius pokalbius internetu, skambučių centrą, socialinius tinklus, forumą ir savitarną.

Kaip susisiekti su „Apple“?

Galite susisiekti su „Apple“ el. paštu, pradėdami pokalbį su agentu gyvai jų svetainėje, paskambindami arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „Apple“ el. pašto adresas?

Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda šiame puslapyje: https://getsupport.apple.com/.

Ar „Apple“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Taip, galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda šiame puslapyje: https://getsupport.apple.com/.

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „Apple“?

Jei pageidaujate pagalbos skambučiu, galite pasirinkti šią parinktį puslapyje https://getsupport.apple.com/

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×

Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai