Išbandyti
  • Direktorija
  • „App Store“ pagalbos centro kontaktai

„App Store“ pagalbos centro kontaktai

Panašu, kad bandote susisiekti su App Store klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su App Store pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su App Store interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su App Store atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.

App Store Klientų Aptarnavimo Kontaktai

Susisiekti su App Store klientų aptarnavimu elektroniniu paštu

App Store Elektroninio Pašto palaikymas

N/A

Bendrauti su App Store atstovu

App Store Gyvo Pokalbio Palaikymas

N/A

Skambutis su  App Store pagalba

App Store Skambučių Centro Palaikymas

https://support.apple.com/en-us/HT201232

Sužinoti daugiau apie App Store produktus

App Store Žinių Bazė

https://support.apple.com/en-mide/apps

Socialinės Žiniasklaidos Pagalbos Kontaktai

App Store Instagram

App Store Instagram

N/A

App Store Facebook Puslapis

App Store Facebook Puslapis

facebook.com/AppStore/

App Store Twitter

App Store Twitter

twitter.com/appstore

SLA ir susitarimai

Direktorija

SLA Elektroninis paštas

N/A

Direktorija

SLA Gyvas Pokalbis

N/A

Direktorija

SLA Skambučių Centras

N/A

Direktorija

SLA Forumas

N/A

App Store Terminai ir Sąlygos

App Store Terminai ir Sąlygos

N/A

App Store Privatumo Politika

App Store Privatumo Politika

N/A

App Store Saugumo Politika

App Store Saugumo Politika

N/A

App Store GDPR

App Store GDPR

N/A

App Store Wikipedia Puslapis

App Store Wikipedia Puslapis

N/A

App Store Partnerio Programa

App Store Partnerio Programa

N/A

Vietovė

DUK

Kas yra „App Store“?

„App Store“ yra geriausia vieta surasti ir atsisiųsti programėles savo „iPhone“, „iPad“ ir „iPod touch“, kurios jums patiks.

Kokį aptarnavimą teikia „App Store“?

„App Store“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: „Apple“ klientų aptarnavimo programėlėje, skambučių centre, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.

 

Kaip susisiekti su „App Store“?

Galite susisiekti su „App Store“ per „Apple“ klientų aptarnavimo programėlę, pradėdami tiesioginį pokalbį su agentu jų svetainėje, paskambindami arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.

Koks yra „App Store“ el. pašto adresas?

„App Store“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu. Galite jiems parašyti per „Apple“ klientų aptarnavimo programėlę. 

Ar „App Store“ siūlo tiesioginius pokalbius internetu?

Taip, „App Store“ siūlo tiesioginį pokalbį internetu. Juo pasinaudoti galite „Apple“ klientų aptarnavimo programėlėje. 

 

Kaip aš galiu pasikalbėti su kuo nors iš „App Store“?

Jei pageidaujate skambinti pagalbos tarnybai, galite susisiekti jų pagalbos linijomis:

https://support.apple.com/en-us/HT201232

Grįžti į Direktoriją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai