„Apache“ pagalbos centro kontaktai - informacija apie kaip susisiekti su klientų aptarnavimu per el. paštą ar socialinius tinklus.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Apache klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Apache pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Apache interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Apache atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„Apache“ yra paslaugų įmonės programinė įranga. „Apache“ HTTP serverių projektas yra skirtas sukurti ir palaikyti atviro kodo HTTP serverį, skirtą šiuolaikinėms operacinėms sistemoms, įskaitant „UNIX“ ir „Windows“.
„Apache“ klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos klientų aptarnavimo kanalus: el. paštą, socialinius tinklus ir savitarną.
Galite susisiekti su „Apache“ el. paštu arba palikdami pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Galite susisiekti su jų klientų aptarnavimo komanda šiuo adresu: http://apache.org/foundation/contact.html
Ne, „Apache“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„Apache“ neteikia klientų aptarnavimo telefonu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.