Panašu, kad bandote susisiekti su Adyen klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Adyen pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Adyen interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Adyen atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Adyen” yra mokėjimų platforma, siūlanti šiuolaikinę infrastruktūrą, tiesiogiai apjungiančią “Visa”, “Mastercard” ir vartotojų visame pasaulyje pageidaujamus mokėjimo būdus.
"Adyen" yra mokėjimų platforma, siūlanti šiuolaikinę infrastruktūrą, tiesiogiai apjungiančią "Visa", "Mastercard" ir vartotojų visame pasaulyje pageidaujamus mokėjimo būdus.
"Adyen" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą, forumą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Adyen" skambinant jų pagalbos linija ar paliekant žinutę vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei jums patinka savitarna, jūs galite naudoti jų žinių bazę.
Jūs galite susisiekti su "Adyen" užpildę formą: https://www.adyen.help/hc/en-us/requests/new
Ne, "Adyen" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, jūs galite susisiekti jų pagalbos linijomis:
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis