Panašu, kad bandote susisiekti su AdRoll klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su AdRoll pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su AdRoll interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su AdRoll atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„AdRoll“ yra el. prekybos rinkodaros platforma, suteikianti augantiems D2C prekių ženklams galimybę susisiekti su klientais, kad ir kur jie bebūtų.
„AdRoll“ yra el. prekybos rinkodaros platforma, suteikianti augantiems D2C prekių ženklams galimybę susisiekti su klientais, kad ir kur jie bebūtų.
„Adroll“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: el. paštu per formą, socialiniuose tinkluose, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „AdRoll“ el. paštu per formą arba palikdami žinutę vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
Su „AdRoll“ galite susisiekti užpildę formą: https://www.adroll.com/email-start
Ne, „AdRoll“ nesiūlo tiesioginio pokalbio internetu.
„AdRoll“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Mes dėkojame, kad užsiregistravote LiveAgent.
Kai tik bus įdiegta jūsų paskyra, jūsų elektroniniu paštu bus išsiųsta žinutė, su prisijungimo informacija.
Jei šiek tiek palauksite, pasibaigus diegimui, jūs galėsite čia tiesiogiai pasiekti savo sąskaitą.
Pasibaigus procesui, prisijungimo informaciją atsiųsime į jūsų pašto dėžutę.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis