Susisiekite su AddToAny pagalbos centro komanda tiesiogiai naudodamiesi elektroniniu paštu ar gyvuoju pokalbiu. Taip pat galite rasti informacijos apie žinių bazę ar socialinės žiniasklaidos kontaktus.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su AddToAny klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su AddToAny pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su AddToAny interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su AddToAny atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
„AddToAny“ yra įmonė, teikianti programinę įrangą kaip paslaugą. „AddToAny“ yra universali bendrinimo platforma, kurią galima integruoti į svetainę naudojant žiniatinklio valdiklį ar įskiepį.
„AddToAny“ klientų aptarnavimo komanda siūlo klientų aptarnavimą šiais kanalais: socialiniais tinklais, forume ir savitarnoje.
Galite susisiekti su „AddToAny“ palikdami jiems pranešimą vienoje iš socialinių tinklų platformų. Taip pat galite pasinaudoti jų žinių baze, jei pageidaujate savitarnos.
„AddToAny“ nesiūlo aptarnavimo el. paštu.
Ne, „AddToAny“ nesiūlo tiesioginių pokalbių internetu.
„AddToAny“ nesiūlo klientų aptarnavimo telefonu.
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis