Susisiekite su Accor klientų aptarnavimo komanda naudodami pateiktus kontaktus, įskaitant skambučių centrą ir elektroninio pašto palaikymą. Į pagalbą gali ateiti ir Accor socialinės žiniasklaidos tinklalapiai, žinių bazė ir forumas.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Panašu, kad bandote susisiekti su Accor klientų aptarnavimo komanda. Deja, tačiau mes nesusiję su Accor pagalbos komanda. Mes esame dvi, visiškai skirtingos organizacijos. Tačiau, norėdami palengvinti jūsų gyvenimą, mes susisiekėme su Accor interneto svetaine ir radome šią klientų aptarnavimo komandos kontaktinę informaciją. Prašome susisiekti su Accor atstovais, susisiekiant tiesiogiai, naudojantis žemiau pateikta kontaktine informacija.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
“Accor” yra pirmaujanti papildyto svetingumo viešbučių grupė, siūlanti unikalią ir prasmingą patirtį 5100 viešbučių iš 110 šalių.
"Accor" yra pirmaujanti papildyto svetingumo viešbučių grupė, siūlanti unikalią ir prasmingą patirtį 5100 viešbučių iš 110 šalių.
"Accor" klientų aptarnavimo komanda siūlo šiuos pagalbos kanalus: skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir savitarną.
Jūs galite susisiekti su "Accor" skambindami jų karštąja linija ar palikdami pranešimą vienoje iš socialinės žiniasklaidos platformų. Kaip alternatyvą, jei renkatės pagalbą savitarnoje, galite naudoti jų žinių bazę.
"Accor" neteikia pagalbos el. paštu.
Ne, "Accor" neteikia pagalbos internetiniais pokalbiais.
Jei renkatės pagalbą telefonu, galite susisiekti jų pagalbos linijomis: https://group.accor.com/en/contact-us/address-book
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis