Kas yra žiniatinklio pagalbos centras?
Žiniatinklio pagalbos centras, sutrmpintai žpc, yra technologija, teikianti pagalbos centro paslaugą – bilietų tvarkymą. Tai leidžia vartotojams palengvinti klientų aptarnavimo valdymą naudojant bilietus. Visas bendravimas saugomas tvarkomuose bilietuose. Taip pat siūlo aparatinės ir programinės įrangos turto valdymą, žinių valdymą, automatinines atsiliepimų apžvalgas vartotojams ir daug daugiau. Visa konfigūracija yra prieinama vartotojams tiesiai iš žiniatinklio naršyklės. Vartotojams reikia tik interneto naršyklės, kad galėtų paleisti žiniatinklio pagalbos centrą.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro programinės įrangos?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.” } }] }DUK
Kuo skiriasi žiniatinklio pagalbos centro ir pagalbos centro programos?
Žiniatinklio pagalbos centras yra orientuotas į vartotoją, o paslaugų centras – į verslą. Be to, pagalbos centras labiau orientuotas į konkrečius sprendimus ir yra skirtos galutinių vartotojų patogumui. Kita vertus, paslaugų centras siūlo aktyvias paslaugas, paslaugos staliniai kompiuteriai yra integruoti ir taip pat skirti technikams.
Koks yra internetinio žiniatinklio pagalbos centro naudojimo pranašumas?
Internetinis klientų aptarnavimas leidžia jums naudoti įvairius susisiekimo su klientu būdus. Internetinis žiniatinklio pagalbos centras padeda panaikinti atotrūkį tarp kliento ir jo problemos. Visa pagalba yra vienoje vietoje, o klientų aptarnavimo skyrius gali automatizuoti šį procesą. Interneto žiniatinklio pagalbos centras taip pat palaiko komandos veiklą. Galima lengvai susisiekti su kitu komandos nariu, vesti užrašus ir rinkti informaciją apie klientus. Vienas iš svarbiausių privalumų yra prieinamumas. Klientas ne visada gali skambinti telefonu, todėl interneto paslauga jam viską palengvina.
Kaip gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro programinės įrangos?
Jei norite gauti prieigą prie žiniatinklio pagalbos centro, galite ją prijungti savo skydelyje. Vartotojai gali konfigūruoti žiniatinklio naršyklę, todėl jums reikia tik interneto prieigos.
„Moodle“ pagalbos-centro-kontaktai
"Moodle" yra mokymosi platforma su klientų aptarnavimo komanda. Jie siūlo pagalbą per socialinius tinklus ir forumus, bet ne telefonu ar el. paštu.
„Here“ pagalbos-centro-kontaktai
Tekste aptariamas LiveAgent ir jos paslaugų spektras. Įmonė siūlo klientams įvairias programinės įrangos sistemas, kurias galima pritaikyti skirtingoms reikmėms. Taip pat aprašoma jų mokymosi akademija ir susisiekimo kanalai su prekybos atstovais. Tekste pateikiami ir teises bei sąlygos, kurios yra susijusios su paslaugomis.
„Helpshift“ pagalbos centro kontaktai
LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri siūlo įvairias funkcijas, įskaitant VoIP telefono sistemas, įeinančių skambučių ir skundų valdymo sistemas. Taip pat yra mokymosi galimybių, įskaitant internetinius seminarus ir šablonus. Galite susisiekti su jų pardavimų kontaktų ir prenumeruoti naujienlaiškį. Įmonė turi apdovanojimų ir pažymėjimų. Turi ir partnerių programas bei galimybę duomenys migracijai.
„iubenda“ pagalbos centro kontaktai
„iubenda“ yra teisinės programinės įrangos bendrovė, siūlanti klientų aptarnavimą el. paštu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje. Jie taip pat teikia atitikties programinę įrangą svetainėms ir organizacijoms.