Kas yra vertė?
Kalbant apie verslą, vertė yra pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar įmonės teikiamą paslaugą. Kitaip tariant, tai nauda, kurią gaunate iš savo klientų.
Kai klientai bus patenkinti jūsų paslauga ir jūsų produktų kokybe, jie bus pasirengę mokėti daugiau, kad gautų jūsų produktą ir paslaugas. Už „iPhone“ mokėtumėte daugiau, nes jie turi gerą reputaciją ir jų klientų aptarnavimas taip pat yra geras. Kad būtų aiškiau, kai įmonė dirba taip, kad klientai yra patenkinti, ji kuria savo vertę.
Frequently Asked Questions
Kas yra vertė?
Ši vertė gali būti finansinė ar emocinė. Finansinė - tai pinigai, kuriuos žmogus yra pasirengęs mokėti už produktą ar jūsų įmonės teikiamą paslaugą. Emocinė vertė gali būti visos teigiamos patirtys, atsirandančios naudojant konkretų produktą ar paslaugą.
Kiek svarbi įmonės vertė?
Prestižas yra svarbus, nes klientai yra pasirengę mokėti daugiau už vertingus produktus ir paslaugas. Kita vertus, vertės dėka darbuotojai yra arčiau įmonės ir nori geriau atlikti savo darbą.
Koks yra geriausias būdas kurti įmonės vertę per klientų aptarnavimą ir klientų palaikymą?
Geriausias būdas kurti prestižą yra pateikti jį visuose įmonės pranešimuose. Norėdami tai padaryti, galite paklausti klientų, kodėl jie perka iš jūsų ir taip surinkti atsiliepimus. Tokiu būdu jūs galite lengvai pakelti įmonės vertę.
Pereinate iš „Smartsupp“ į „LiveAgent“?
"LiveAgent" klientų aptarnavimo programinė įranga siūlo daugybę funkcijų, alternatyvą kitoms programinėms įrangoms ir geriausią klientų aptarnavimą, naudojant daugiau nei 180 funkcijų bei virš 40 integracijų. (159 characters)
Klientų aptarnavimo lyginamoji ataskaita
Geras klientų aptarnavimas yra svarbiausias išlaikymo variklis. Įmonės turi atitikti klientų lūkesčius, įskaitant nepriekaištingą aptarnavimą ir įsimintinas patirtis. Matuojant klientų aptarnavimo rodiklius ir kurdami tvarkomą ir informuotą komandą, galima gerinti reputaciją, lojalumą ir pajamas. LiveAgent siūlo savo klientams efektyvią aptarnavimą.