Kas yra tikslas?
Kartais gali prireikti pranešti trečiosios šalies sistemai apie naują bilietą arba svarbų esamo bilieto pakeitimą (pavyzdžiui, jame pasirodo naujas atsakymas). Tikslai yra panašūs į sąlygas.
Atsižvelgdami į tam tikras sąlygas, galite atlikti daugybę užduočių naudodami taisykles tiesiogiai „LiveAgent“ sistemoje arba trečiųjų šalių programose per API.
Frequently Asked Questions
Kaip apibrėžiamas terminas tikslas?
Tikslas yra svarbus elementas, leidžiantis pamatuoti, ar pasiektas planuotas rezultatas.
Kokie yra tikslų išsikėlimo pranašumai?
Tikslai leidžia įvertinti, ar įmonei sekėsi konkrečioje srityje. Tikslai turėtų būti pamatuojami, tada galėsite gauti kiekybinę savo pažangos analizę.
Ar galima išsikelti tikslus „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ programoje galite išsikelti tikslus. Tai leidžia įvertinti, ar įmonė pasiekė laukiamų rezultatų.
Expert’s note
Tikslas yra svarbus elementas, leidžiantis pamatuoti, ar pasiektas planuotas rezultatas.
LiveAgent siūlo platų klientų aptarnavimo įrangos spektrą, įskaitant VoIP telefono sistemas, savitarnos programinę įrangą, skundų valdymo sistemą ir daugiau. Taip pat teikiamos paslaugos, kaip socialiniai kanalai, naujienlaiškiai ir kontaktai. Įmonė taip pat suteikia galimybę automatiškai valdyti SLA/taisykles.