Kas yra savitarna?
Kiekvienas turi savo būdą, kaip išspręsti kylančias problemas. Vieni laikosi normų, kai kurie seka kitus ir žinoma, yra tokių, kurie eina lengvuoju keliu. Savitarna yra tuomet, kai jūs patys randate problemų sprendimu ir nesikreipiate į klientų aptarnavimą.
Tai labai paprastas būdas rasti problemų sprendimus. Jis nereikalauja jūsų ilgai laukti skambutyje ar siųsti el. laiškus ir laukti atsakymo.
Frequently Asked Questions
Kaip apibūdinti savitarną?
Savitarna yra tuomet, kai jūs patys bandote ieškoti sprendimo, nesikreipdami į klientų aptarnavimą. Klientai tai gali atlikti skaitydami DUK, konsultuodamiesi žinių bazėje ar naudodami pateiktus straipsnius ir vadovus.
Kokios yra klientų savitarnos naudos?
Klientui nereikia laukti klientų aptarnavimo reakcijos, todėl jie taupo savo laiką. Dėl to, klientai geriau pažįsta produktą ir prekės ženklą, ir gali padidinti savo pasitenkinimą. Jei jis naudoja kokybišką įmonės pateiktą turinį, nėra abejonių, kad organizacijos vertė jo akyse pakils.
Ar LiveAgent siūlo savitarną?
LiveAgent teikia savitarną. Jūs galite sukurti žinių bazę, kurioje būtų įtrauktos visos klientams kylančios problemas, todėl jie galės efektyviai išspręsti savo problemą.
Expert’s note
Savitarna yra paprastas būdas rasti sprendimus be kreipimosi į klientų aptarnavimą. Klientai taupo laiką ir patirtį, o organizacijos vertė kyla
Atstovavimas klientų interesams
Atstovavimas klientų interesams yra svarbi verslo strategija, siekianti užtikrinti klientų patenkinimą ir lojalumą bei padidinti pardavimus ir pelną. Gerai lavinami klientų atstovai gali pagerinti klientų patirtį ir padėti sukurti tvirtus santykius su klientais. Tai svarbu siekiant įgyti klientų lojalumą ir pagerinti verslo rezultatus.