Kas yra nuotolinis autentifikavimas?
Jei jūs norite autentifikuoti savo vartotojus, jums nebūtina to atlikti tiesiogiai savo aplikacijoje. Nuotolinis autentifikavimas suteikia galimybę jūsų vartotojams prisijungti naudojant išorines platformas. Jos apima socialinės žiniasklaidos vieno prisijungimo tiekėjus, tokius kaip “Facebook” ir “Google”, bei vieno prisijungimo įmones, naudojant “JSON Web Token” (JWT) ar “Secure Assertion Markup Language” (SAML).
Frequently Asked Questions
Kas yra nuotolinis autentifikavimas?
Nuotolinis autentifikavimas yra galimybė prisijungti prie aplikacijos naudojant išorines platformas. Nėra poreikio kurti atskiros paskyros vienai platformai..
Kokia yra nuotolinio autentifikavimo nauda?
Nuotolinis autentifikavimas suteikia paprastesnę prieigą prie aplikacijos ir leidžia greičiau paruošti paskyrą konkrečioje platformoje. Be to, leidžia nustatyti nuotolinėje vietoje esančias problemas. Ji palengvina nuotolinį darbą darbuotojams bei nuotolinį bendradarbiavimą.
Ar LiveAgent suteikia nuotolinio autentifikavimo galimybę?
LiveAgent suteikia nuotolinio autentifikavimo galimybę. Agentui tampa lengviau atlikti savo darbą, nes jis suteikia didenį patogumą, pvz., dirbant nuotolinį darbą.
Expert’s note
Nuotolinis autentifikavimas yra galimybė prisijungti prie aplikacijos naudojant išorines platformas. Tai palengvina nuotolinį darbą ir leidžia greičiau nustatyti problemas. Suteikia patogumą darbuotojams.
LiveAgent yra daugiakalbė klientų aptarnavimo programinė įranga su pažangia bilietavimo sistema ir greičiausiais internetiniais pokalbiais rinkoje. Siūlo gausybę funkcijų ir integracijų už prieinamą kainą, pradedant nuo 15$/agentui/mėn. Jie taip pat teikia mokymus, šablonus ir kitus išteklius klientų aptarnavimo profesionalams.
„Elegant Themes“ pagalbos centro kontaktai
„Elegant Themes“ teikia klientų aptarnavimą el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniuose tinkluose ir žinių bazėje. Telefonu aptarnavimo nesiūlo. Verslo tipas: SaaS bendrovė.
Padidinkite konversijos santykį su LiveAgent
LiveAgent siūlo klientams įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemų ir kitų paslaugų alternatyvas. Teikiama gera klientų aptarnavimo patirtis padeda išlaikyti klientus ir padidina konversijos santykį.
Būkite užtikrinti su klientų sąveikos programine įranga
Sukurkite savo įmonės įvaizdžiui pritaikytas žinių bazes, bendruomenės forumus ir bilieto pateikimo formas. LiveAgent siūlo IVR dizaino įrankį, neribotus skambučių įrašus ir virtualų telefoną. Taip pat teikia analitinę apžvalgą, žinių bazę, forumus ir kontaktines formas.