Kas yra įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dar vadinami Laiko Taisyklėmis. Laiko taisyklės suaktyvinamos ne pagal sąlygą, tačiau pagal įvykio laiką.
Sužinoti daugiau apie Laiko Taisykles.
Frequently Asked Questions
Ką reiškia terminas įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką reiškia laiko taisyklę. Jie yra suaktyvinami atsižvelgiant į sistemoje įvykusį konkretų laiko įvykį. Jie fone veikia intetrvalais (dažniausiai kas minutę) ir tikrina, ar atitinka sąlygos. Jei rezultatai yra teigiami, taisyklė yra vykdoma.
Kam naudojami įvykiai pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dažniausiai naudojami priskiriant užduotis, elektroniniais laiškais siunčian pranešimus, sprendžiant neaktyvias problemas, pridedant žymas ir pan.
Ar su LiveAgent galite naudoti įvykius pagal laiką?
Įvykiai pagal laiką dažniausiai naudojami priskiriant užduotis, elektroniniais laiškais siunčian pranešimus, sprendžiant neaktyvias problemas, pridedant žymas ir pan.
Expert’s note
Įvykiai pagal laiką - tai laiko taisyklės, aktyvuojamos pagal tam tikrą įvykio laiką. Jos yra naudingos daug bilietų gaunančioms įmonėms, kad pagerintų agentų darbo efektyvumą ir sutrumpintų atsakymo laiką.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Apibendrinant tekstą, svarbu siekti efektyvaus rinkodaros planavimo ir tikslų nustatymo bei aiškaus komunikavimo su auditorija. Tai padės pasiekti gerų rezultatų.
Skambučių centro įrengimo kontrolinis sąrašas
Optimizuokite skambučių centro veiklą naudodami tinkamą programinę įrangą, kuri leidžia nukreipti skambučius, valdyti prioritetus, jiems kokybę, bei mokyti komandą.
"Kvietimo pasikalbėti el. laiško šablonai Įtikinamas kvietimo el. laiškas, skiriantis suplanuoti skambučius su klientais, siekiant aukštos aptarnavimo kokybės ir poreikių patenkinimo. CRM aptaria klientų valdymo sistemas, LiveAgent programinės įrangos funkcijas, rekomendacijas. Laiko ataskaita „AVMarket“ ir „LiveAgent“ sukūrė ekonomiškai efektyvų sprendimą pardavimams ir klientų aptarnavimui."