Kas yra „Facebook“ valdiklis?
Atsiliepimų valdiklis yra įrankis, naudojamas bet kuriame svetainės puslapyje ar programoje, kuriame pateikiami atsiliepimai apie patirtį. Tai gali būti apklausa ar tiesiog paprasta forma.
Tai naudinga ir klientams, nes dažniausiai pradėjus naudoti naują programą/svetainę, kyla problemų suprasti, ką daryti. Tokiais atvejais atsiliepimų valdiklis yra lengviausias būdas klientams išspręsti problemas, su kuriomis jie susiduria. Taip pat įmonei naudinga žinoti, kaip ji gali patobulinti savo svetainę dėl klientų.
Frequently Asked Questions
Koks yra atsiliepimų valdiklio apibrėžimas?
Atsiliepimų valdiklis yra puikus klientų atsiliepimų šaltinis apie pirkimo eigą ir klientų aptarnavimą. Jis gali būti įvairių formų, pavyzdžiui, nedidelė klientų pasitenkinimo apklausa, įterpta į jūsų programą ar svetainę, arba tai gali būti valdiklis skalėje nuo 1 iki 5, leidžiantis įvertinti bendrą pasitenkinimą produktais ir paslaugomis.
Kokia yra atsiliepimų valdiklio paskirtis?
Pagrindinė atsiliepimų valdiklio paskirtis yra lengvai rinkti atsiliepimus. Su juo galite prašyti savo klientų pateikti daugiau informacijos, todėl galite iškart rinkti atsiliepimus ir lengvai juos rūšiuoti. Be to, parodote klientui, kad jis jums rūpi, ir tai pagerina pardavimo procesą bei automatizuoja klientų aptarnavimo veiklą.
Ar galima nustatyti atsiliepimų valdiklį „LiveAgent“ programoje?
„LiveAgent“ galite nustatyti atsiliepimų valdiklį. Taip lengviau gauti atsiliepimų iš klientų. Galite pataplinti jį bet kur (ar keliose vietose) savo svetainėje. Tai puikus būdas greitai išspręsti problemas, su kuriomis susiduria klientas. Taip įmonė greitai gauna grįžtamąjį ryšį apie klaidas ar problemas.
Expert’s note
Atsiliepimų valdiklis yra naudingas įrankis, leidžiantis klientams lengvai palikti atsiliepimus apie patirtą paslaugą ir padeda įmonei juos rinkti bei analizuoti.
Straipsnyje aptariama, kaip teikti pagalbą klientams keliomis kalbomis naudojantis kontaktų ir pokalbių valdikliais. Taip pat siūloma naudoti LiveAgent CRM programinę įrangą, kuri leidžia tiesiogiai bendrauti su klientais ir padidinti jų pasitenkinimą. Atsiliepimų prašymo laiško šablonai ir pokalbių valdiklių nustatymas taip pat gali padėti geriau pažinti klientus ir pagerinti rinkodarą bei produktą ateityje.