Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti prekes ar paslaugas iš kitos įmonės.
Verslo kūrimas – tai ne tik pardavimai. Įmonės turi rūpintis klientais ir teikti jiems puikią aptarnavimo paslaugą. Klientai dažnai turi daug klausimų ir teikia užklausas apie produktus ir paslaugas. Su agentais jie gali bendrauti įvairiais kanalais, pvz. el. paštu, „Facebook“ žinutėmis ar tiesioginiu pokalbiu internete. Tačiau jie neturi prieigos prie „LiveAgent“ funkcijų. Jie gali sukurti kai kuriuos forumo įrašus ar atsiliepimus klientų portale.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientas?
Klientas yra asmuo arba įmonė, perkanti organizacijos produktus ar paslaugas. Konkuruojančių įmonių pagrindinis dėmesys skiriamas klientams. Tam jos naudoja rinkodaros ir pardavimų kampanijas, akcijas, lojalumo programas ir gerina klientų aptarnavimą.
Ką daryti, kad klientas liktų patenkintas?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimą, pirmiausia įsiklausykite. Dėl to aš žinau, kas mūsų klientams patinka mūsų įmonės veikloje, o kas ne. Atsiliepimai, tiek neigiami, tiek teigiami, turėtų turėti įtakos formuojant įmonės veiklą. Be to, kad klientas būtų patenkintas, jam turi būti suteiktas puikus klientų aptarnavimas, kuris turėtų viršyti jo lūkesčius. Taip mes kursime santykius, pagrįstus pasitikėjimu ir lojalumu.
Kaip paprašyti kliento atsiliepimo?
Jei norite paprašyti klientų atsiliepimų, turite keletą variantų. Pirma, galite tai padaryti pokalbio pabaigoje, neatsižvelgiant į kanalą, kuriame vyksta diskusija, arba galite išsiųsti tam skirtą el. laišką. Svarbus momentas yra pasirinkti grįžtamojo ryšio gavimo formą – tai gali būti bendra apklausa, išsami apklausa ar prašymas pateikti komentarą. Viskas priklauso nuo to, kokia informacija jums rūpi ir kokiame pirkimo etape ji yra gauta.
Apibendrinant tekstą, galime teigti, kad jo pagrindinė idėja yra reklamos svarba verslui bei jos įvairios strategijos. Taip pat aptariama tinklaraščių kaip reklamos priemonės poveikis vartotojams bei jos nauda verslui. Svarbu atkreipti dėmesį į socialinių tinklų bei influencerių vaidmenį šiuolaikinėje reklamoje.