Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Klientai gali pateikti atsiliepimą, kai išspręstas jų bilietas. Tai atliekama naudojant paprastą klausimyną su 2 pasirinkimais: geras arba blogas įvertinimas. Klientai taip pat gali palikti komentarą, jei nori išreikšti savo nuomonę. Klientų pasitenkinimo įvertinimas yra puikus būdas pamatyti savo agentų efektyvumą.
Įvertinimus gali pateikti tik klientai, o ne agentai, net jei jie paprašė bilieto.
Frequently Asked Questions
Kas yra klientų pasitenkinimo įvertinimas?
Kaip apskaičiuoti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Klientų pasitenkinimo įvertinimas gali būti apskaičiuotas naudojant paprastą klausimyną, kuris bus pateiktas klientui išsprendus jo prašymą. Klientas suteikia teigiamą arba neigiamą įvertinimą, o klientų vertinimo skalėje galime įvertinti, ar klientai yra patenkinti paslauga.
Kaip pagerinti klientų pasitenkinimo įvertinimą?
Norėdami padidinti klientų pasitenkinimo įvertinimą, turite tobulinti klientų aptarnavimą. Nepamirškite su savo klientais elgtis kaip su individais ir skirti jiems asmenišką dėmesį. Suteikite savo klientams galimybę susisiekti su jumis įvairiais kanalais ir išsirinkti jiems tinkamiausią. Reaguokite į klientų problemas kuo greičiau. Surinkite klientų atsiliepimus ir įvertinimus. Naudokite juos, kad pagerintumėte savo veiklą.
“Suse” Pagalbos Tarnybos Kontaktai
"SUSE" suteikia neprilygstamą klientų pasirinkimą ir įgalina skaitmeninę transformaciją įmonei. Komanda siūlo pagalbą el. paštu, skambučių centrą, socialinę žiniasklaidą ir forumą. Susisiekite su jais el. paštu, skambindami ar naudodami socialinę žiniasklaidą."
Atsakymų dėl klausimų apie darbo valandas / aptarnavimo laiką šablonai
Paslaugų teikimas socialiniuose tinkluose ir klientų aptarnavimas yra svarbu verslui. LiveAgent teikia įrankius klientų aptarnavimui, o darbo valandos turėtų būti nurodytos profilyje.
„Metacritic“ pagalbos centro kontaktai
Populiarūs klientų aptarnavimo programinės įrangos, VoIP telefono sistemos, savitarnos programinės įrangos, skundų valdymo sistema. Susisiekite su „Metacritic“ klientų aptarnavimo komanda el. paštu ar socialiniuose tinkluose. Teikiamas aptarnavimas: el. paštu, socialiniuose tinkluose ir savitarnoje.„Metacritic“ kaupia garsiausių muzikos, žaidimų, TV ir filmų kritikų apžvalgas. Klientų aptarnavimas: el. paštu, socialiniuose tinkluose. Kontaktai: metacritic.support@cbsinteractive.com.
„Elegant Themes“ pagalbos centro kontaktai
„Elegant Themes“ teikia klientų aptarnavimą el. paštu, tiesioginiu pokalbiu internete, socialiniuose tinkluose ir žinių bazėje. Telefonu aptarnavimo nesiūlo. Verslo tipas: SaaS bendrovė.