Kas yra klientų aptarnavimo pokalbis?
Klientų aptarnavimo pokalbis leidžia vartotojams, svetainės lankytojams, klientams kalbėtis realiu laiku su klientų atstovais. Klientų aptarnavimo pokalbį palaiko į organizacijos svetainę integruota IM programa. Ji sumažina išlaidas ir yra puiki socialinio bendravimo forma. Kiekviena sąveika tarp klientų ir organizacijos yra saugoma bilietuose, pagalbos centro programinėje įrangoje.
Klientų aptarnavimo pokalbis yra santykių su klientais valdymo dalis. Šio pokalbio metu klientų atstovai gali greitai suteikti paslaugą klientams.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra klientų aptarnavimo pokalbis?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Klientų aptarnavimo pokalbis yra internetinė technologija arba paslauga, leidžianti tekstinius pranešimus versti realiuoju laiku. Klientų aptarnavimo srityje dažnai naudojamas tiesioginis pokalbis internetu sujungia agentą su klientu ir įgalina pokalbį realiuoju laiku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ar galite pasiūlyti klientų aptarnavimo pokalbį per „LiveAgent“?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„LiveAgent“ siūlo momentinių pranešimų siuntimo paslaugas. Tai leidžia skambinti realiuoju laiku. Ši funkcija leidžia sutaupyti daug laiko ir sutelkti dėmesį į santykių su klientais kūrimą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokie geriausi patarimai dėl klientų aptarnavimo pokalbio?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Palaikant pokalbį verta turėti omenyje keletą gerų patarimų. Pravartu kiekviename svetainės puslapyje dešiniajame kampe patalpinti pokalbių langą. Tai leidžia klientui suprasti, kaip greitai parašyti klientų aptarnavimo tarnybai. Norėdami greitai atsakyti į pasikartojančius klausimus, naudokite AI pagrįstus pokalbių robotus. Taip pat reikėtų prisiminti, kad komunikacija su klientu turi būti asmeniška. Klientams svarbus greitas atsakymo laikas, todėl atsakymai turėtų būti pateikti kuo greičiau. Kad jūsų komandai dirbti būtų patogu, tiesioginį pokalbį verta integruoti su CRM.” } }] }DUK
Kas yra klientų aptarnavimo pokalbis?
Klientų aptarnavimo pokalbis yra internetinė technologija arba paslauga, leidžianti tekstinius pranešimus versti realiuoju laiku. Klientų aptarnavimo srityje dažnai naudojamas tiesioginis pokalbis internetu sujungia agentą su klientu ir įgalina pokalbį realiuoju laiku.
Ar galite pasiūlyti klientų aptarnavimo pokalbį per „LiveAgent“?
„LiveAgent“ siūlo momentinių pranešimų siuntimo paslaugas. Tai leidžia skambinti realiuoju laiku. Ši funkcija leidžia sutaupyti daug laiko ir sutelkti dėmesį į santykių su klientais kūrimą.
Kokie geriausi patarimai dėl klientų aptarnavimo pokalbio?
Palaikant pokalbį verta turėti omenyje keletą gerų patarimų. Pravartu kiekviename svetainės puslapyje dešiniajame kampe patalpinti pokalbių langą. Tai leidžia klientui suprasti, kaip greitai parašyti klientų aptarnavimo tarnybai. Norėdami greitai atsakyti į pasikartojančius klausimus, naudokite AI pagrįstus pokalbių robotus. Taip pat reikėtų prisiminti, kad komunikacija su klientu turi būti asmeniška. Klientams svarbus greitas atsakymo laikas, todėl atsakymai turėtų būti pateikti kuo greičiau. Kad jūsų komandai dirbti būtų patogu, tiesioginį pokalbį verta integruoti su CRM.
LiveAgent siūlo įvairias klientų aptarnavimo programinės įrangos, įskaitant VoIP telefono sistemas ir skundų valdymo sistemas. Taip pat suteikia pagalbą klientams per tiesioginį pokalbį internetu ir teikia patarimus, kaip efektyviai tvarkyti klientų aptarnavimo bilietų eilę. Teikiama galimybė prisiregistruoti demonstracijai ir gauti naujienas apie atnaujinimus bei nuolaidas.