Kas yra pagalbinis peradresavimas?
Telekomunikacijų žodyne pagalbinis peradresavimas reiškia, kad skambutis gali būti nukreiliamas kitam vartotojui, galinčiam atsiliepti į skambutį. „LiveAgent“ programoje klientas laukia, kol jo skambutis bus priimtas, atmestas arba tiesiog liks neatsakytas. Tada jis peradresuojamas kitam agentui.
LiveAgent offers a call forwarding feature to ensure proper department distribution and prioritize calls. The software also provides customer service automation and training through its academy. Additionally, LiveAgent provides various customer service solutions, including inbound call centers and email management programs, as well as collaboration and assistance portals. Companies of all sizes can benefit from call forwarding, which saves time, increases customer satisfaction, and encourages retention. Quality Unit, LLC owns the company and offers a range of customer service software, including VoIP phone systems and complaint management systems.
Tiesioginiai pokalbiai internetinei prekybai ir paslaugoms
Naudodami „LiveAgent“ tiesioginių pokalbių programinę įrangą, sėkmingai lydėkite savo potencialius ir esamus klientus per pirkimo eigą savo e-prekybos parduotuvėje.