Teisingas pasirinkimas vyriausybėms

Keičiamo dydžio, pritaikoma ir priderinama pagal jūsų poreikius.

  • ✓ Nėra įdiegimo mokesčio
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7
  • ✓ Nereikalinga kreditinė kortelė
  • ✓ Galite atsisakyti bet kuriuo metu
Šią paslaugą naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gaukite daugiau pajamų

Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, kuri padidina pajamas.

97%

Pagerinkite pasitenkinimą

Pradžiuginkite savo klientus žaibiškais atsakymais.

16×

Padidinkite klientams teikiamą vertę

Padidinkite pardavimus išlaikydami savo klientus ištikimus jūsų prekės ženklui.

Business background

Pagalbos centro programinė įranga vyriausybei

Prisijunkite prie 100 vyriausybinių organizacijų, naudojančių „LiveAgent“ – daugiausiai apžvalgų turinčią ir geriausiai įvertintą SVĮ pagalbos centro programinę įrangą 2020 m. Būkite arčiau savo klientų ir padėkite jiems greičiau naudodami „LiveAgent“.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Simple and efficient customer service

Tegul sistema būna paprasta ir efektyvi

Valstybinės institucijos kasdien sprendžia piliečių klausimus. Išlaikyti tvarką kelių dešimčių skyrių užklausose gali būti gana sunku. Pasinaudokite „LiveAgent“ galimybėmis ir išspręskite jų užklausas greičiau nei bet kada. Skaitmeninė ekonomika ir viešosios institucijos vaidina svarbų vaidmenį šiuolaikiniame pasaulyje. Jūs pradžiuginsite savo piliečius, kai galėsite jiems padėti greičiau.

Organizuokite visus savo skyrius

Vyriausybės institucijų komunikacija dažnai valdoma atsakant į el. laiškus iš el. pašto programos, todėl neįmanoma veiksmingai dalytis komunikacija tarp darbuotojų ir kelių komandų. Įdiekite „LiveAgent“, kad visos jūsų užklausos būtų paskirstytos atskiriems skyriams, o visos naujos užklausos būtų įtrauktos į vieną el. pašto grandinę, neperpildant jūsų el. pašto paskyrų.

Departments in LiveAgent
Preventing the confusion

Užkirskite kelią painiavai

Pripažinkime – mokesčių deklaravimo dokumentų pildymas niekam labai nepatinka. Jie yra ilgi ir mokesčių mokėtojų galvoje gali kilti daug klausimų. Įdiegus žinių bazę su DUK ir atitinkamu turiniu, susietu su tiesioginiu pokalbiu realiuoju laiku, gaunamas puikus derinys.

Laimingi klientai yra geriausi klientai

Siūlome perkėlimo paslaugas iš daugelio populiarių pagalbos centro paslaugų teikėjų.

Kuo jūsų vyriausybinei institucijai bus naudinga įdiegti „LiveAgent“?

Išspręskite daugiau bilietų

Pateikite žaibiškus atsakymus tiesioginiame pokalbyje CRM įžvalgų, vidinių žinių bazių ir trečiųjų šalių integracijų dėka.

Mokykitės iš duomenų

Naudodami analizę stebėkite savo našumą, nustatykite pasikartojančias problemas ir gaukite veiksmingas įžvalgas bei tobulinimo planus.

Integracija ir sinchronizavimas

Sumažinkite duomenų įvedimo laiką 30% tiesiog integruodami kasdien naudojamus įrankius į mūsų pagalbos centro programinę įrangą.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Efektyvus klientų aptarnavimas

„LiveAgent“ puikiai tinka jūsų valstybinei institucijai kaip pagalbos tarnyba. Jei jums reikia greitai, tiksliai ir efektyviai aptarnauti klientus, būtina įdiegti daugiakanalę pagalbos tarnybos programinę įrangą. Leiskite „LiveAgent“ visą gaunamą komunikaciją paversti bilietais, kad viskas būtų geriau valdoma ir automatizuojama.

Aukščiausi saugumo standartai

„LiveAgent“ siūlo naujausius saugumo standartus, atitinkančius naujausius reikalavimus. Jūsų privatus bendravimas yra saugus ir užšifruotas ES ar JAV, atsižvelgiant į jūsų pageidavimus. „LiveAgent“ visiškai atitinka GDPR.

State of the art security and standards
Powerful automation and reporting

Automatizavimas ir ataskaitų teikimas

Automatizuokite pasikartojančias užduotis naudodami pažangų „LiveAgent“ automatizavimą ir veiksmų ar laiko suaktyvintas taisykles. Leiskite sistemai nukreipti bilietus tinkamam asmeniui ar skyriui. Pridėkite pastabų, žymų ar pasirinktinių parametrų, kad surinktumėte papildomų duomenų ir pateiktumėte tikslesnes ataskaitas.

Skaidrios ir prieinamos kainos

Gaukite profesionalaus pagalbos centro planą už fiksuotą mėnesio kainą be jokių paslėptų mokesčių ar ilgalaikių įsipareigojimų. Užsiregistruokite 14 dienų nemokamam bandymui, kad gautumėte pilną prieigą prie visų galimų funkcijų. Ko gi laukiate? Pradėkite didinti atsako greitį jau šiandien!

$9 mėn.

Small verslas

  • Neribota bilietų istorija
  • 3 el. pašto adresai
  • 3 kontaktinės formos
  • 1 API raktas
$29 mėn.

Medium verslas

  • Visi Mažo plano ypatumai bei
  • 10 el. pašto adresų
  • 3 tiesioginio pokalbio mygtukai
  • Skyrių valdymas
0 $ mėn.

Nemokamai

  • 7 dienos bilietų istorijai
  • 1 el. pašto adresas
  • 1 pokalbio mygtukas
  • 1 kontaktinė forma

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Sužinokite, kaip sutaupyti daugiau finansų pasinaudoję mūsų kainų skaičiuokle, ir pasirinkite tinkamą pagalbos tarnybos sistemą savo klientų aptarnavimo komandai.

Susiję straipsniai suVyriausybė
Stebėkite savo agentų užimtumą. Išbandykite „LiveAgent“ funkciją - agento pasiekiamumą. Gaukite apžvalgą, kai jūsų agentai yra prisijungę. Skaitykite apie tai daugiau.

Agento užimtumas

LiveAgent yra visapusiška klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri padeda tvarkyti skambučius, el. paštą, skundus, ir klientų portalą. Taip pat siūloma agentų užimtumo ir veiklos ataskaitos. Try it today!

Ataskaitos, dar vadinamos analitika, jums suteikia bendras įžvalgas apie tai, kas vyksta jūsų paskyroje. LiveAgent siūlo išsamias ataskaitas.

Ataskaitos

LiveAgent yra klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri teikia išsamias ataskaitas, integruotą el. pašto valdymą ir kitas funkcijas. Tai padeda gerinti klientų patirtį ir išlaikyti ilgalaikius santykius. Sistemoje taip pat yra veiklos žurnalas, žinių bazė ir galimybė eksportuoti ataskaitas į CSV formatą.

Susisiekite su mūsų pardavimų viceprezidentu ir aptarkite galimus partnerystės variantus. Naudokite žemiau esantį kontaktinį mygtuką, kad parašytumėte jam tiesiogiai.

Norite bendradarbiauti?

LiveAgent is a comprehensive software for customer service, including ticketing systems, online chats, call center software, social media customer service, knowledge base, and client portal software. The software is highly recommended for retail stores looking to improve customer service quality. LiveAgent also offers call center software, which can improve customer relationship management and increase sales opportunities. The software offers a free trial and a variety of paid plans. The main advantages of LiveAgent over competitors include its stability, functionality, and excellent customer support, along with advanced integration and automation features that create added value for consumers. The article also discusses how to use email marketing to advertise and deliver products, as well as how to use LiveAgent software to enhance customer experience, increase satisfaction levels, and drive revenue. Survey email templates are also provided to help refine marketing strategies.

Skambučių centro aplikacija yra klientų aptarnavimo aplikacija, kuri suteikia galimybę gauti ar teikti pagalbą telefonu. Tai yra greičiausia pagalba.

Skambučių centro aplikacija

Skambučių centro aplikacija suteikia galimybę organizuoti ir valdyti visą bendravimą su klientais, padidindama efektyvumą ir klientų pasitenkinimą. LiveAgent siūlo įvairias paslaugas, įskaitant VoIP telefono sistemas ir savitarnos programinę įrangą.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Apžvalgos

Peržiūrėkite produktų apžvalgas iš pramonės pusės ir išbandykite visus bendravimo kanalus, kol jūsų „LiveAgent“ ruošiama. Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Ar norite pereiti iš „Outlook“ į unifikuotą klientų aptarnavimo sprendimą? Pažvelkite ir sužinokite daugiau apie duomenų perkėlimą į „LiveAgent“.

Keliatės iš „Outlook“?

LiveAgent yra daugiafunkcinė programa, padedanti pagerinti klientų patirtį, palaikyti daug kalbų ir integraciją su socialiniais tinklais. Vartotojai giria greitą atsakymą, kuris padėjo pagerinti klientų konversijų rodiklį. Tai ekonomiškas sprendimas, leidžiantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

Start Free Trial x