Pasiruošę naujai bilietų tvarkymo sistemai?

Sužinokite, kodėl „LiveAgent“ yra geriausia bilietų tvarkymo alternatyva rinkoje.

  • ✓ Jokio sąrankos mokesčio   
  • ✓ Klientų aptarnavimas 24/7    
  • ✓ Nereikia kreditinės kortelės    
  • ✓ Galima bet kada atšaukti
Naudoja
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ieškote bilietų tvarkymo alternatyvų?

Ar jūsų bilietų tvarkymo platforma nepateisina lūkesčių? Ieškote alternatyvos? Mūsų išsamus palyginimas apšvies apie populiariausias bilietų tvarkymo sistemas rinkoje.

 

  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge

Kodėl „LiveAgent“ yra geriausia alternatyva jūsų bilietų tvarkymo sistemai?

Social customer service templates

130+ integracijų

Call center agent provides support via phone

Neribotas duomenų saugojimas

Person drafting the integration flow

Daugiau funkcijų

Person speaking multiple languages

24/7 aptarnavimas

Funkcijos „Liveagent“ „Zendesk“
Palyginti „Zendesk“ ir „LiveAgent“.
„SysAid“
Palyginti „SysAid“ su „LiveAgent“.
„Helpdesk.com“ „Help Scout“
Palyginti „Help Scout“ su „LiveAgent“.
Įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų.
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
4,5
Bendras „SysAid“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
4,6
Bendras „Helpdesk.com“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,6 iš 5.
4,7
Bendras „Help Scout“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
4,4
„SysAid“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
4,8
„Helpdesk.com“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
4,7
„Help Scout“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
4,5
„SysAid“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,5 iš 5.
4,8
„Helpdesk.com“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
4,8
„Help Scout“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
$15/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
$5/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
Nežinoma
$4/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
$15/mėnesiui/agentui Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
Įspėjimai / eskalavimas
Įspėjimai ir eskalavimas dėl bilietų ir SLA pagal prioritetą ir iš anksto nustatytas sąlygas.
„LiveAgent“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
„Zendesk“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
„SysAid“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
„Helpdesk.com“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
„Help Scout“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
Automatinis nukreipimas
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams pagal iš anksto nustatytas sąlygas.
„LiveAgent“ siūlo automatinį nukreipimą.
„Zendesk“ siūlo automatinį nukreipimą.
„SysAid“ siūlo automatinį nukreipimą.
„Helpdesk.com“ siūlo automatinį nukreipimą.
„Help Scout“ siūlo automatinį nukreipimą.
Skambučių centro valdymas
Centralizuotas valdymo skydelis, skirtas skambučiams atlikti, priimti ir valdyti.
„LiveAgent“ siūlo skambučių centro valdymą.
„Zendesk“ siūlo skambučių centro valdymą.
„SysAid“ nesiūlo skambučių centro valdymo.
„Helpdesk.com“ nesiūlo skambučių centro valdymo.
„Help Scout“ siūlo skambučių centro valdymą.
Pasirenkamas prekės ženklas
Galimybė naudoti baltą ženklinimą (be prekės ženklo).
„LiveAgent“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
„Zendesk“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
„SysAid“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
„Helpdesk.com“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
„Help Scout“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
El. pašto integracija
Galimybė sujungti bilietų programinę įrangą su keliais el. pašto adresais, kad būtų galima gauti, atsakyti ir rašyti el. laiškus tiesiai iš programos.
„LiveAgent“ siūlo el. pašto integracijas.
„Zendesk“ siūlo el. pašto integracijas.
„SysAid“ siūlo el. pašto integracijas.
„Helpdesk.com“ siūlo el. pašto integracijas.
„Help Scout“ siūlo el. pašto integracijas.
Elgesio stebėjimas
Stebėkite savo svetainės ir jos lankytojų sąveiką. Sužinokite, kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriuose puslapiuose jie lankosi.
„LiveAgent“ siūlo elgesio stebėjimą.
„Zendesk“ siūlo elgesio stebėjimą.
„SysAid“ siūlo elgesio stebėjimą.
„Helpdesk.com“ siūlo elgesio stebėjimą.
„Help Scout“ siūlo elgesio stebėjimą.
Žinių bazės valdymas
Funkcija, leidžianti vartotojams kurti ir valdyti išsamias žinių saugyklas.
„LiveAgent“ siūlo žinių bazės valdymą.
„Zendesk“ siūlo žinių bazės valdymą.
„SysAid“ siūlo žinių bazės valdymą.
„Helpdesk.com“ nesiūlo žinių bazės valdymo.
„Help Scout“ siūlo žinių bazės valdymą.
Makrokomandos / atsakymų šablonai
Funkcija, leidžianti naudotojams kurti iš anksto parengtus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galima naudoti vienu spustelėjimu.
„LiveAgent“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
„Zendesk“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
„SysAid“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
„Helpdesk.com“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
„Help Scout“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
Daugiakanalė komunikacija
Susijungia su keliomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), kad būtų galima supaprastinti visų pranešimų gavimą ir leisti naudotojams į juos atsakyti tiesiai iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
„LiveAgent“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
„Zendesk“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
„SysAid“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
„Helpdesk.com“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
„Help Scout“ nesiūlo daugiakanalės komunikacijos.
Tinklo stebėjimas
Stebėkite savo sistemos / tinklo būseną, kad įsitikintumėte, ar visos sistemos yra prijungtos ir tinkamai veikia.
„LiveAgent“ siūlo tinklo stebėjimą.
„Zendesk siūlo tinklo stebėjimą.
„SysAid“ nesiūlo tinklo stebėjimo.
„Helpdesk.com“ nesiūlo tinklo stebėjimo.
„Help Scout“ siūlo tinklo stebėjimą.
Tikralaikis pokalbis
Vietinis tiesioginio susirašinėjimo valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui su svetainės lankytojais realiuoju laiku.
„LiveAgent“ siūlo tikralaikį pokalbį.
„Zendesk“ siūlo tikralaikį pokalbį.
„SysAid“ siūlo tikralaikį pokalbį.
„Helpdesk.com“ nesiūlo tikralaikio pokalbio.
„Help Scout“ siūlo tikralaikį pokalbį.
Nuotolinė prieiga / valdymas
Galimybė nuotoliniu būdu prisijungti prie kliento kompiuterio ir jį valdyti, kad būtų galima greičiau išspręsti problemą.
„LiveAgent“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
„Zendesk“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
„SysAid“ siūlo nuotolinę prieigą / valdymą.
„Helpdesk.com“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
„Help Scout“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
Ataskaitos / analizė
Analizės informacijos skydelis, leidžiantis vartotojams kurti veiklos ataskaitas.
„LiveAgent“ siūlo ataskaitas / analizę.
„Zendesk“ siūlo ataskaitas / analizę.
„SysAid“ siūlo ataskaitas / analizę.
„Helpdesk.com“ siūlo ataskaitas / analizę .
„Help Scout“ nesiūlo ataskaitų / analizės.
Savitarnos portalas
Funkcija, leidžianti sukurti klientų portalą, kuriame klientai gali užsiregistruoti ir naudotis savo ankstesniais bilietais ir žinių bazės turiniu.
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
„Zendesk“ siūlo savitarnos portalą.
„SysAid“ siūlo savitarnos portalą.
„Helpdesk.com“ nesiūlo savitarnos portalo.
„Help Scout“ siūlo savitarnos portalą.
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
Funkcija, leidžianti tvarkyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA atitiktį ir kt.
„LiveAgent“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
„Zendesk“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
„SysAid“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
„Helpdesk.com“ nesiūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymo.
„Help Scout“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
Socialinių tinklų integracijos
Integracija su populiariais socialiniais tinklais, tokiais kaip „Facebook".
„LiveAgent“ siūlo socialinių tinklų integraciją.
„Zendesk“ siūlo socialinių tinklų integraciją.
„SysAid“ nesiūlo socialinių tinklų integracijos.
„Helpdesk.com“ nesiūlo socialinių tinklų integracijos.
„Help Scout“ nesiūlo socialinių tinklų integracijos.
Bilietų tvarkymas
Bilietų tvarkymas naudojant bilietų perkėlimo, bilietų sujungimo, išskyrimo, žymėjimo kaip brukalo, laikino sustabdymo ir kitas funkcijas.
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
„Zendesk“ siūlo bilietų tvarkymą.
„SysAid“ siūlo bilietų tvarkymą.
„Helpdesk.com“ siūlo bilietų tvarkymą
„Help Scout“ siūlo bilietų tvarkymą.
Darbo srauto konfigūracija
Automatizavimo taisyklės, kurias galima įdiegti siekiant paspartinti klientų aptarnavimo procesus.
„LiveAgent“ siūlo darbo srauto konfigūraciją.
„Zendesk“ siūlo darbo srauto konfigūraciją."
„SysAid“ siūlo darbo srauto konfigūraciją.
„Helpdesk.com“ siūlo darbo srauto konfigūraciją.
„Help Scout“ nesiūlo darbo srauto konfigūracijos.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Mumis pasitiki daugiau kaip 30 000 įmonių ir 150 milijonų galutinių vartotojų

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Viskas vienoje vietoje

Mūsų bilietų tvarkymo platforma palaiko kelių vartotojų prieigą ir į inbox vieną pašto dėžutę suveda visus pranešimus iš socialinių tinklų, el. pašto, tiesioginių pokalbių ir telefono.

Sutaupykite duomenų talpinimui

Skirtingai nei daugelis mūsų konkurentų, „LiveAgent“ siūlo neribotą bilietų, dokumentų ir skambučių įrašų laikmeną.

Dar viena priežastis, kodėl esame geriausia bilietų tvarkymo alternatyva.

LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Turėkite laiko pardavimams

„LiveAgent“ pasižymi turtingiausiomis automatizavimo funkcijomis, todėl tai puiki alternatyva jūsų dabartiniam bilietų tiekėjui.

Supaprastinkite procesus automatizuodami kasdienes užduotis, tokias kaip žymų ir pareigų priskyrimas ar tolesnio pasiteiravimo el. laiškai.

Ranka pasiekiama informacija

Mūsų alternatyvi bilietų tvarkymo sistema pašalina išorinių įrankių poreikį, suteikdama integruotas alternatyvas.

Pavyzdžiui, mūsų įmontuotas CRM leidžia agentams iš vienos sąsajos peržiūrėti informaciją apie klientus ir atsakyti į bilietus.

Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Jaučiatės įstrigę?

Mūsų alternatyvi bilietų tvarkymo platforma siūlo nemokamus vidinius pokalbius ir skambučius.

Kad būtų dar patogiau, mūsų bilietų tvarkymo alternatyva suteikia galimybę dalytis paspaudžiamais bilietų ID su kolegomis.

Likite priešakyje

Sutaupykite savo agentams daugiau nei 15 valandų darbo kiekvieną savaitę, sukurdami iš anksto paruoštus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus atsakymų šablonų pavidalu.
Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Pagerinkite atsakymų laiką 26 %

Gavote bilietą su keliais skirtingais klausimais? Išskirkite bilietą į dvi dalis, kad problemą išspręstumėte greičiau ir tiksliau.

Taip pat galite sujungti du ar daugiau bilietų į vieną, kad nereikėtų gaišti laiko sprendžiant tą pačią užklausą kelis kartus.

Pilnai pritaikomas

„LiveAgent“ yra 100 % pritaikomas jūsų verslo poreikiams, nesvarbu, ar esate trajektorijoje į žvaigždes, ar jums reikia sezoniškai mažinti apimtis.
Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Pasiekite daugiau

Geriausia bilietų tvarkymo alternatyva suteikia jums itin daug išsamumo.

Sužinokite, kiek bilietų gaunate kiekvieną mėnesį, į kiek iš jų buvo atsakyta laiku, kokių SLA nebuvo laikomasi ir kas už juos atsakingi.

Paverskite tai žaidimu

Ar jūsų bilietų tvarkymo programinė įranga kasdienį darbą paverčia sunkiai pakeliamu?

Mūsų alternatyvi bilietų tvarkymo platforma yra viena geriausių, nes leidžia agentams žaisti žaidimus, kurie skatina sveiką konkurenciją ir didina efektyvumą.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

„LiveAgent“ sujungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą aptarnavimą savo klientams.

black Slido logo

Sutaupykite daugiau su „LiveAgent“

Gaukite geriausią kainos ir kokybės derinį ir sužinokite, kuo „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programa skiriasi nuo konkurentų bilietų tvarkymo sprendimų.

Štai ką sako mūsų klientai

  • „Partly“

    Roman Bosch

    Partly

    Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    „LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.

  • „covomo“

    Karl Dieterich

    Covomo

    „LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO interneto marketingas

    LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.

  • „XperienceHR“

    Taras Baca

    „XperienceHR“

    Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.

  • „TAZAR Group“

    Andrej Ftomin

    „TAZAR Group“

    Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą

  • „Workplace Depot“

    Matt Janaway

    „Workplace Depot“

    Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.

  • „AVMarket“

    Ivan Golubović

    „AVMarket“

    Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.

  • Antalijos konsultacinis kalbų centras

    Rustem Gimaev

    Antalijos konsultacinis kalbų centras.

    Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.

Jūs Būsite Gerose Rankose!

"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"

Dabar išbandykite nemokamai Nereikalaujama Kreditinė Kortelė
Susiję straipsniai suBilietų tvarkymo alternatyvos
„LiveAgent“ yra puiki „Tidio“ alternatyva su itin greitu tiesioginiu pokalbiu ir kelių kanalų bilietų sistema už sąžiningą kainą.

Ieškote „Tidio“ alternatyvos?

„LiveAgent“, kuris įsteigtas 2006 m., yra geriausia įvertinta pagalbos centro įranga, aptarnaujanti daugiau nei 150 milijonų vartotojų ir 40 000 įmonių visame pasaulyje. Sukurkite įsimintiną klientų patirtį, didindami pajamas ir gerinant pasitenkinimą.

„LiveAgent“ turi daugiau nei 175 funkcijas, daugiau nei 40 integracijų ir puikią kainą. Sužinokite, kodėl turėtumėte pereiti iš „HelpCrunch“ į „LiveAgent“.

Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?

"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.

Ieškote alternatyvos „Olark“? Sužinokite apie „LiveAgent“ galimybes, įrankius, funkcijas ir „omnichannel“ aptarnavimą už puikią kainą.

Ieškote „Olark“ alternatyvos?

"LiveAgent" - efektyvus interneto aptarnavimo sprendimas, padedantis padidinti klientų konversijų rodiklį ir pagerinti klientų patirtį. Palaiko daugiau nei 43 kalbas ir turi mobiliąją aplikaciją.

Jei ieškote „Gmail“ alternatyvos savo verslui, pagalvokite apie „LiveAgent“. Jie suteikia universalią pašto dėžutę ir automatizavimo taisykles.

Ieškote „Gmail“ alternatyvos?

"LiveAgent" pašto dėžutė yra daugiakanalė klientų aptarnavimo programinė įranga, kuri leidžia siųsti ir gauti pranešimus iš skirtingų kanalų. Tai patogus ir veiksmingas įrankis verslui.

Ar ieškote geresnės „LivePerson“ alternatyvos? Apsvarstykite „LiveAgent“, apdovanojimus pelniusį daugelio kanalų pagalbos centro programinę įrangą.

Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?

„LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)

Pereikite iš „Hesk“ į „LiveAgent“ ir gaukite daugiakanalę bilietų sistemą, tvarkančią socialinius tinklus, ir itin greitą tiesioginių pokalbių valdiklį.

Ieškote „Hesk“ alternatyvos?

"LiveAgent" yra profesionalus ir ekonomiškas tiesioginių pokalbių internetu sprendimas, padedantis atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais, pagerinti klientų patirtį ir padidinti pardavimus.

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.

×
Susitarkite dėl skambučio ir sužinokite, kaip LiveAgent gali padėti jūsų verslui.

Esame prieinami keliomis datomis

Prisiregistruoti demonstracijai