Ar jūsų bilietų tvarkymo platforma nepateisina lūkesčių? Ieškote alternatyvos? Mūsų išsamus palyginimas apšvies apie populiariausias bilietų tvarkymo sistemas rinkoje.
Prisiregistruodamas, aš sutinku Terminai ir Sąlygos ir Privatumo Politika.
Funkcijos | „Liveagent“
Išbandykite geriausią klientų aptarnavimo sprendimą nemokamai! Nereikia kreditinės kortelės.
|
„Zendesk“
Palyginti „Zendesk“ ir „LiveAgent“.
|
„SysAid“
Palyginti „SysAid“ su „LiveAgent“.
|
„Helpdesk.com“ | „Help Scout“
Palyginti „Help Scout“ su „LiveAgent“.
|
---|---|---|---|---|---|
Įvertinimas
Bendras programinės įrangos įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų.
|
4,7
Bendras „LiveAgent“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
4,3
Bendras „Zendesk“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,3 iš 5.
|
4,5
Bendras „SysAid“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,5 iš 5.
|
4,6
Bendras „Helpdesk.com“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,6 iš 5.
|
4,7
Bendras „Help Scout“ įvertinimas iš patikrintų „Capterra“ vartotojų yra 4,7 iš 5.
|
Naudojimo paprastumas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų įvertinimai dėl naudojimo paprastumo.
|
4,6
„LiveAgent“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,6 iš 5.
|
4,3
„Zendesk“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,3 iš 5.
|
4,4
„SysAid“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,4 iš 5.
|
4,8
„Helpdesk.com“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
|
4,7
„Help Scout“ dėl naudojimo paprastumo įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
Klientų aptarnavimas
Patvirtintų „Capterra“ vartotojų klientų aptarnavimo įvertinimas.
|
4,7
„LiveAgent“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,7 iš 5.
|
4,2
„Zendesk“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,2 iš 5.
|
4,5
„SysAid“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,5 iš 5.
|
4,8
„Helpdesk.com“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
|
4,8
„Help Scout“ dėl klientų aptarnavimo kokybės įvertintas „Capterra“ vartotojų 4,8 iš 5.
|
Kaina
Programinės įrangos kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
|
$15/mėnesiui/agentui
Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
|
$5/mėnesiui/agentui
Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
|
Nežinoma
|
$4/mėnesiui/agentui
Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
|
$15/mėnesiui/agentui
Kaina JAV doleriais už agentą, mėnesiui.
|
Įspėjimai / eskalavimas
Įspėjimai ir eskalavimas dėl bilietų ir SLA pagal prioritetą ir iš anksto nustatytas sąlygas.
|
„LiveAgent“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
|
„Zendesk“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
|
„SysAid“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
|
„Helpdesk.com“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
|
„Help Scout“ siūlo įspėjimus ir eskalavimą.
|
Automatinis nukreipimas
Automatinis bilietų nukreipimas konkretiems skyriams ir agentams pagal iš anksto nustatytas sąlygas.
|
„LiveAgent“ siūlo automatinį nukreipimą.
|
„Zendesk“ siūlo automatinį nukreipimą.
|
„SysAid“ siūlo automatinį nukreipimą.
|
„Helpdesk.com“ siūlo automatinį nukreipimą.
|
„Help Scout“ siūlo automatinį nukreipimą.
|
Skambučių centro valdymas
Centralizuotas valdymo skydelis, skirtas skambučiams atlikti, priimti ir valdyti.
|
„LiveAgent“ siūlo skambučių centro valdymą.
|
„Zendesk“ siūlo skambučių centro valdymą.
|
„SysAid“ nesiūlo skambučių centro valdymo.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo skambučių centro valdymo.
|
„Help Scout“ siūlo skambučių centro valdymą.
|
Pasirenkamas prekės ženklas
Galimybė naudoti baltą ženklinimą (be prekės ženklo).
|
„LiveAgent“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
|
„Zendesk“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
|
„SysAid“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
|
„Helpdesk.com“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
|
„Help Scout“ siūlo prekės ženklo tinkinimą.
|
El. pašto integracija
Galimybė sujungti bilietų programinę įrangą su keliais el. pašto adresais, kad būtų galima gauti, atsakyti ir rašyti el. laiškus tiesiai iš programos.
|
„LiveAgent“ siūlo el. pašto integracijas.
|
„Zendesk“ siūlo el. pašto integracijas.
|
„SysAid“ siūlo el. pašto integracijas.
|
„Helpdesk.com“ siūlo el. pašto integracijas.
|
„Help Scout“ siūlo el. pašto integracijas.
|
Elgesio stebėjimas
Stebėkite savo svetainės ir jos lankytojų sąveiką. Sužinokite, kiek laiko jie naršo jūsų svetainėje arba kuriuose puslapiuose jie lankosi.
|
„LiveAgent“ siūlo elgesio stebėjimą.
|
„Zendesk“ siūlo elgesio stebėjimą.
|
„SysAid“ siūlo elgesio stebėjimą.
|
„Helpdesk.com“ siūlo elgesio stebėjimą.
|
„Help Scout“ siūlo elgesio stebėjimą.
|
Žinių bazės valdymas
Funkcija, leidžianti vartotojams kurti ir valdyti išsamias žinių saugyklas.
|
„LiveAgent“ siūlo žinių bazės valdymą.
|
„Zendesk“ siūlo žinių bazės valdymą.
|
„SysAid“ siūlo žinių bazės valdymą.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo žinių bazės valdymo.
|
„Help Scout“ siūlo žinių bazės valdymą.
|
Makrokomandos / atsakymų šablonai
Funkcija, leidžianti naudotojams kurti iš anksto parengtus atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus, kuriuos galima naudoti vienu spustelėjimu.
|
„LiveAgent“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
|
„Zendesk“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
|
„SysAid“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
|
„Helpdesk.com“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
|
„Help Scout“ siūlo makrokomandas / atsakymų šablonus.
|
Daugiakanalė komunikacija
Susijungia su keliomis komunikacijos linijomis (pvz., el. paštu, tiesioginiais pokalbiais, skambučių centru ar socialiniais tinklais), kad būtų galima supaprastinti visų pranešimų gavimą ir leisti naudotojams į juos atsakyti tiesiai iš bilietų tvarkymo programinės įrangos.
|
„LiveAgent“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
|
„Zendesk“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
|
„SysAid“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
|
„Helpdesk.com“ siūlo daugiakanalę komunikaciją.
|
„Help Scout“ nesiūlo daugiakanalės komunikacijos.
|
Tinklo stebėjimas
Stebėkite savo sistemos / tinklo būseną, kad įsitikintumėte, ar visos sistemos yra prijungtos ir tinkamai veikia.
|
„LiveAgent“ siūlo tinklo stebėjimą.
|
„Zendesk siūlo tinklo stebėjimą.
|
„SysAid“ nesiūlo tinklo stebėjimo.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo tinklo stebėjimo.
|
„Help Scout“ siūlo tinklo stebėjimą.
|
Tikralaikis pokalbis
Vietinis tiesioginio susirašinėjimo valdiklis, kurį galima įdiegti svetainėje ir naudoti bendravimui su svetainės lankytojais realiuoju laiku.
|
„LiveAgent“ siūlo tikralaikį pokalbį.
|
„Zendesk“ siūlo tikralaikį pokalbį.
|
„SysAid“ siūlo tikralaikį pokalbį.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo tikralaikio pokalbio.
|
„Help Scout“ siūlo tikralaikį pokalbį.
|
Nuotolinė prieiga / valdymas
Galimybė nuotoliniu būdu prisijungti prie kliento kompiuterio ir jį valdyti, kad būtų galima greičiau išspręsti problemą.
|
„LiveAgent“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
|
„Zendesk“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
|
„SysAid“ siūlo nuotolinę prieigą / valdymą.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
|
„Help Scout“ nesiūlo nuotolinės prieigos / valdymo.
|
Ataskaitos / analizė
Analizės informacijos skydelis, leidžiantis vartotojams kurti veiklos ataskaitas.
|
„LiveAgent“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
„Zendesk“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
„SysAid“ siūlo ataskaitas / analizę.
|
„Helpdesk.com“ siūlo ataskaitas / analizę .
|
„Help Scout“ nesiūlo ataskaitų / analizės.
|
Savitarnos portalas
Funkcija, leidžianti sukurti klientų portalą, kuriame klientai gali užsiregistruoti ir naudotis savo ankstesniais bilietais ir žinių bazės turiniu.
|
„LiveAgent“ siūlo savitarnos portalą.
|
„Zendesk“ siūlo savitarnos portalą.
|
„SysAid“ siūlo savitarnos portalą.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo savitarnos portalo.
|
„Help Scout“ siūlo savitarnos portalą.
|
Paslaugų lygio susitarimo (SLA) valdymas
Funkcija, leidžianti tvarkyti ir stebėti SLA žurnalus, SLA atitiktį ir kt.
|
„LiveAgent“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
|
„Zendesk“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
|
„SysAid“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymo.
|
„Help Scout“ siūlo paslaugų lygio sutarties (SLA) valdymą.
|
Socialinių tinklų integracijos
Integracija su populiariais socialiniais tinklais, tokiais kaip „Facebook".
|
„LiveAgent“ siūlo socialinių tinklų integraciją.
|
„Zendesk“ siūlo socialinių tinklų integraciją.
|
„SysAid“ nesiūlo socialinių tinklų integracijos.
|
„Helpdesk.com“ nesiūlo socialinių tinklų integracijos.
|
„Help Scout“ nesiūlo socialinių tinklų integracijos.
|
Bilietų tvarkymas
Bilietų tvarkymas naudojant bilietų perkėlimo, bilietų sujungimo, išskyrimo, žymėjimo kaip brukalo, laikino sustabdymo ir kitas funkcijas.
|
„LiveAgent“ siūlo bilietų tvarkymą.
|
„Zendesk“ siūlo bilietų tvarkymą.
|
„SysAid“ siūlo bilietų tvarkymą.
|
„Helpdesk.com“ siūlo bilietų tvarkymą
|
„Help Scout“ siūlo bilietų tvarkymą.
|
Darbo srauto konfigūracija
Automatizavimo taisyklės, kurias galima įdiegti siekiant paspartinti klientų aptarnavimo procesus.
|
„LiveAgent“ siūlo darbo srauto konfigūraciją.
|
„Zendesk“ siūlo darbo srauto konfigūraciją."
|
„SysAid“ siūlo darbo srauto konfigūraciją.
|
„Helpdesk.com“ siūlo darbo srauto konfigūraciją.
|
„Help Scout“ nesiūlo darbo srauto konfigūracijos.
|
Mūsų bilietų tvarkymo platforma palaiko kelių vartotojų prieigą ir į inbox vieną pašto dėžutę suveda visus pranešimus iš socialinių tinklų, el. pašto, tiesioginių pokalbių ir telefono.
Skirtingai nei daugelis mūsų konkurentų, „LiveAgent“ siūlo neribotą bilietų, dokumentų ir skambučių įrašų laikmeną.
Dar viena priežastis, kodėl esame geriausia bilietų tvarkymo alternatyva.
„LiveAgent“ pasižymi turtingiausiomis automatizavimo funkcijomis, todėl tai puiki alternatyva jūsų dabartiniam bilietų tiekėjui.
Supaprastinkite procesus automatizuodami kasdienes užduotis, tokias kaip žymų ir pareigų priskyrimas ar tolesnio pasiteiravimo el. laiškai.
Mūsų alternatyvi bilietų tvarkymo sistema pašalina išorinių įrankių poreikį, suteikdama integruotas alternatyvas.
Pavyzdžiui, mūsų įmontuotas CRM leidžia agentams iš vienos sąsajos peržiūrėti informaciją apie klientus ir atsakyti į bilietus.
Mūsų alternatyvi bilietų tvarkymo platforma siūlo nemokamus vidinius pokalbius ir skambučius.
Kad būtų dar patogiau, mūsų bilietų tvarkymo alternatyva suteikia galimybę dalytis paspaudžiamais bilietų ID su kolegomis.Gavote bilietą su keliais skirtingais klausimais? Išskirkite bilietą į dvi dalis, kad problemą išspręstumėte greičiau ir tiksliau.
Taip pat galite sujungti du ar daugiau bilietų į vieną, kad nereikėtų gaišti laiko sprendžiant tą pačią užklausą kelis kartus.
Geriausia bilietų tvarkymo alternatyva suteikia jums itin daug išsamumo.
Sužinokite, kiek bilietų gaunate kiekvieną mėnesį, į kiek iš jų buvo atsakyta laiku, kokių SLA nebuvo laikomasi ir kas už juos atsakingi.
Ar jūsų bilietų tvarkymo programinė įranga kasdienį darbą paverčia sunkiai pakeliamu?
Mūsų alternatyvi bilietų tvarkymo platforma yra viena geriausių, nes leidžia agentams žaisti žaidimus, kurie skatina sveiką konkurenciją ir didina efektyvumą.
„LiveAgent“ sujungia puikius tiesioginius pokalbius, bilietų tvarkymą ir automatizavimą, kas leidžia mums teikti nepriekaištingą aptarnavimą savo klientams.
Peter Komornik, CEO
Gaukite geriausią kainos ir kokybės derinį ir sužinokite, kuo „LiveAgent“ bilietų tvarkymo programa skiriasi nuo konkurentų bilietų tvarkymo sprendimų.
Roman Bosch
Partly
Dirbti su puikia klientų patirtį gerinančia platforma yra tikras malonumas
Christine Preusler
HostingAdvice
„LiveAgent“ suteikia mūsų agentams sąlygas teikti geresnę, greitesnę ir tikslesnę pagalbą.
Karl Dieterich
Covomo
„LiveAgent“ padėjo mums pasiekti 2 svarbius tikslus: padidinti klientų pasitenkinimą ir pardavimus.
Hendrik Henze
HEWO interneto marketingas
LiveAgent mes naudojame nuo rugpjūčio ir esame juo labai patenkinti.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Kai pradėjome naudoti LiveAgent, mūsų atsakymo laikas pagerėjo 60%.
Taras Baca
„XperienceHR“
Pirmąjį mėnesį, per kurį įdiegėme ir aktyviai pradėjome naudoti „LiveAgent“, mūsų perkančių klientų konversijų rodiklis padidėjo 325%.
Andrej Ftomin
„TAZAR Group“
Turiu pasakyti, kad dar niekada nesu matęs tokio profesionalaus požiūrio į klientą
Matt Janaway
„Workplace Depot“
Mes manome, kad „LiveAgent“ yra geriausias tiesioginių pokalbių internetu sprendimas.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neribojami agentai, elektroniniai laiškai, socialinė žiniasklaida ir skambučių integracija. Visa tai kainuoja mažiau, nei mokėjome savo buvusiam paslaugos teikėjui.
Ivan Golubović
„AVMarket“
Tai ekonomiškas sprendimas, kuris gali padėti jums atsakyti į didelį aptarnavimo užklausų kiekį skirtingais kanalais.
Rustem Gimaev
Antalijos konsultacinis kalbų centras.
Tvarkyti el. laiškus naudojant „Outlook“ buvo taip sudėtinga... Su „LiveAgent“ galime užtikrinti kiekvieno el. laiško atsakymą laiku.
"Ar žinojote, ką bendro turi Huawei, BMW, Yamaha ir O2? Atspėjote teisingai... LiveAgent!"
Ieškote „HelpCrunch“ alternatyvos?
"LiveAgent" - klientų aptarnavimo programinė įranga, su daugiau nei 175 funkcijomis ir puikia kaina, suteikia visas paslaugas klientams.
Ieškote „LivePerson“ alternatyvos?
„LiveAgent“ yra ekonominis ir efektyvus aptarnavimo užklausų sprendimas, pagerinęs klientų patirtį ir konkvertavimo rodiklius. (159 characters)
Vertiname jūsų neseniai atliktą registraciją į „LiveAgent“.
Į jūsų el. pašto adresą bus išsiųstas pranešimas su prisijungimo duomenimis iškart po to, kai bus įdiegta jūsų paskyra.
Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.
Esame prieinami keliomis datomis