Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Tiesioginių pokalbių internetu programinės įrangos pranašumai

Tiesioginių pokalbių internetu programinės įrangos pranašumai

Šiomis dienomis klientai puikiai žino, ko tikėtis klientų aptarnavimo srityje.

  • Klientai naudojasi visais klientų aptarnavimo kanalais, kad galėtų patogiai gauti atsakymus į savo klausimus.
  • Jie nesitiki laukti ilgose skambučių eilėse.
  • Jie nori išsamių atsakymų ir nori jų nedelsiant.

Be to, jie tikisi, kad prekės ženklo atstovai bus nuoseklūs klientų aptarnavimo atžvilgiu!

Ar prekės ženklas gali nuolat siūlyti tokį nepriekaištingą klientų aptarnavimą?

Taip, todėl matome, kad įmonių savininkai diegia tokius įrankius kaip „LiveAgent“tiesioginių pokalbių programinė įranga, kad palengvintų aptarnavimo procesą.

Turbūt pastebėjote mažą pokalbio piktogramą apatiniame dešiniajame svetainės kampe. Naudodamas šią programinę įrangą kaip paslaugų įrankį, jūsų verslas gali:

  • Suteikite klientų aptarnavimą realiu laiku
  • Stebėkite lankytojų veiklą
  • Sekite klientų atsiliepimus
  • Apskaičiuokite klientų pasitenkinimo lygį

Be šių tiesioginio pokalbio privalumų, organizacija gali pasiekti daug daugiau. Trumpai tariant, tiesioginio pokalbio įrankis tapo patogus ne tik klientams, bet ir svetainių savininkams.

Pažvelkime į kai kuriuos pagrindinius tiesioginio pokalbio privalumus, kuriuos svetainių savininkai gali gauti naudodami tiesioginių pokalbių programinę įrangą.

tiesioginių-pokalbių-internetu-programinė-įranga-„LiveAgent“

Pagrindiniai tiesioginio pokalbio pranašumai

Be jokios abejonės, tiesioginis pokalbis gali padėti prekių ženklams greičiau išspręsti klientų užklausas, tačiau šios programinės įrangos naudojimas neapsiriboja tik aptarnavimu. Yra daug daugiau pranašumų, kuriuos prekės ženklas gali gauti.

1: Sumažinkite aptarnavimo išlaidas

Forrester“ atlikto tyrimo duomenimis, tiesioginio pokalbio metu klientų aptarnavimas yra 17–30% pigesnis nei skambutis telefonu. Taip yra todėl, kad telefonas neleidžia bendrauti su keliais klientų vienu metu. Tuo tarpu bendrauti su keliais klientais naudojant tiesioginį pokalbį yra daug lengviau. Tai leidžia įmonėms sutaupyti laiko ir išteklių.

Išvada: nedaugelis tiesioginių pokalbių operatorių gali atsakyti didesniam kiekiui klientų, palyginti su didele pagalbos telefonu darbuotojų komanda. Dėl to sumažėja aptarnavimo išlaidos.

2: Pardavimų padidinimas

Norite padidinti pardavimus? Pasinaudokite tiesioginio pokalbio privalumais!

Amerikos rinkodaros asociacijos tyrime teigiama, kad naudojant tiesioginį pokalbį konversijų skaičius gali padidėti 20 proc., o įprastas IG rodiklis (iš mokamo tiesioginio pokalbio įrankio pardavimo komandai) viršija 300 proc. Be to, tyrimas taip pat atskleidžia, kad žmonės, kurie naudojasi įrankiu, tris kartus labiau linkę pirkti, palyginti su tais, kurie jo nenaudoja.

Išvada: tiesioginis pokalbis padeda pritraukti daugiau potencialių klientų, o vėliau galima jiems ką nors parduoti ir tai tampa efektyviu procesu. Jūsų klientų aptarnavimo komanda gauna daugiau galimybių lankytojus paversti lojaliais klientais.

3: Gerinkite klientų lojalumą

Ar žinojote, kad tiesioginis pokalbis gali padidinti pasitenkinimo rodiklį iki 73%, palyginti su el. paštu (61%) ir telefonu (44%)? Tai buvo nustatyta „eDigital Customer Service Benchmark“ atliktame tyrime.

Apskritai, tiesioginis pokalbis yra geriausias pardavimų konversijos įrankis, kurį šiandien turime. Įrankis padeda prekės ženklui susisiekti su lankytojais realiuoju laiku ir greičiau išspręsti jų klausimus.

Matyt klientai įgauna daugiau pasitikėimo, jei svetainėje randa tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Taip yra todėl, kad jie žino, jog jų užklausos bus greitai išspręstos!

Išvada: tiesioginis pokalbis padeda greitai išspręsti problemą ir skatina klientų pasitikėjimą. Tai puikus būdas gerinti klientų aptarnavimą ir lojalumą.

4: Atraskite problemas, su kuriomis susiduria klientai

Buvo laikas, kai klientai turėjo kantriai laukti, kol jų skambutis bus atsakytas. Akivaizdžiausia problema, su kuria susidūrė klientai, buvo negauti greitų atsakymų į savo užklausas, tačiau tiesioginis pokalbis šią problemą išsprendė puikiai.

Be to, pokalbiui suteikti asmeniškumo yra daug paprasčiau, nes jūsų operatoriai turi galimybę stebėti lankytojų veiklą realiuoju laiku.

Jie gali stebėti:

  • galimas problemas, su kuriomis klientai gali susidurti puslapyje
  • kas jiems trukdo naršyti puslapį toliau
  • ko tikėtis lankytojui pradėjus pokalbį

Kad geriau suprastų įvairias klientų problemas, operatoriai gali lengvai gauti pokalbių stenogramas ir užsirašyti, ko nedaryti teikiant pagalbą tam pačiam klientui kitą kartą.

Išvada: greičiau spręskite klientų problemas, patobulinkite paslaugas ir džiuginkite klientus.

#5: Įgaukite konkurencinį pranašumą

Galima paklausti: „Kaip tiesioginių pokalbių programinės įrangos naudojimas suteikia verslui konkurencinį pranašumą?

Telus International“ teigia, kad didžiosios įmonės vis dar nenaudoja tiesioginio pokalbio įrankio savo svetainėje. Tai reiškia, kad jie praranda daug privalumų, kuriuos gali pasiūlyti šis įrankis. Kitame tyrime teigiama, kad tik 9% svetainių siūlo tiesioginius pokalbius, kad galėtų teikti aptarnavimą savo klientams realiuoju laiku.

Ši statistika rodo, kad jūsų verslas gali įgyti konkurencinį pranašumą prieš svarbius vardus rinkoje, kurie savo svetainėse nenaudoja tiesioginių pokalbių. Tai puikus būdas paversti jūsų aptarnavimą prieinamesniu ir greitu. Jūsų klientų aptarnavimo komanda taip pat turi galimybę tapti aktyvesne, ko klientai šiandien ir tikisi iš prekės ženklo.

Išvada: tiesioginis pokalbis leidžia jūsų verslui išsiskirti iš konkurentų ir pasiekti daugiau žmonių greičiau nei kiti.

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Kiti privalumai

Be šių, jūsų verslas taip pat gali įgauti pranašumų, tokių kaip:

  • Pagerinkite rinkos pasiekiamumą
  • Rodykite iniciatyvą
  • Gaukite prieigą prie ataskaitų, kad suprastumėte, ko trūksta jūsų verslui, kaip paslaugų teikėjui
  • Stebėkite klientų atsiliepimus, kad pagerintumėte savo paslaugas

Tačiau norint pasinaudoti šiais tiesioginio pokalbio pranašumais, svarbu žinoti, kokius patarimus ir gudrybes galite įgyvendinti. Tai padės jūsų verslui be vargo padidinti klientų pasitenkinimo lygį. Peržiūrėkime šį išsamų patarimų ir gudrybių sąrašą, kuris gali padėti jūsų prekės ženklui visada džiuginti klientus.

Būtina vadovautis tiesioginio pokalbio patarimais ir gudrybėmis

Nuolatinis tiesioginių pokalbių stebėjimas ir lankytojų elgesys jūsų svetainėje yra tik viena medalio pusė. Norint patirti teigiamą tiesioginio pokalbio naudojimo svetainėje poveikį, svarbu atsižvelgti į tam tikrus veiksnius, kurie suteikia jūsų aptarnavimo procesui holistinį vaizdą. Kai kas tai vadina esminiais veiksniais, o kai kas iš mūsų mano, kad tai yra veiksmingi patarimai ir gudrybės.

Pridėkite žmogiškumo

Prisistatykite savo klientams vardu. Užuot gavę elektroninės sąveikos įvaizdį, jūsų klientai pajus žmogišką ryšį, nes žinos, kad kitoje pusėje sėdi tikras asmuo, kuris atsakys į jų užklausas.

Naudokite rašymo indikatorius

Rašymo indikatorius suteiks lankytojams supratimą, kad jūsų operatoriai aktyviai dalyvauja pokalbyje.

Venkite naudoti daugtaškius

Tiesioginio pokalbio metu nenaudokite šių trijų taškų, nes susidaro įspūdis, kad operatoriai su klientais kalba netiesiogiai.

NErašykite didžiosiomis raidėmis

Nerašykite viso sakinio didžiosiomis raidėmis, kad nesukeltumėte klientams jausmo, kad operatoriai ant jų šaukia.

Naudokite jaustukus (ang. emoji)

Galite naudoti jaustukus, kad pokalbiai būtų žmogiškesni ir operatoriai galėtų parodyti savo draugiškumą.

Naudokite paruoštus atsakymus

Naudokite paruoštus atsakymus, kad sumažintumėte atsakymo laiką ir išlaikytumėte nuoseklumą tarp visų operatorių.

Visada rodykite iniciatyvą

Prieš klientams kreipiantis į jus su savo problemomis, pirmiausia išmokite kreiptis į juos. Per tiesioginį pokalbį galite siųsti asmeninius pranešimus, kurie ne tik parodo, kad jais rūpinatės, bet ir pagerina jūsų operatorių produktyvumą.

Nukreipkite pokalbius į teisingus skyrius

Tiesioginis pokalbis gali padėti išsiųsti reikiamą kliento užklausą reikiamam skyriui. Tereikia ją nukreipti operatoriui, priklausančiam atitinkamam skyriui.

Tiesioginio-pokalbio-privalumai-Nukreipkite-pokalbius-į-teisingus-skyrius-„LiveAgent“
Skyriai

Įgalinkite failų perkėlimą

Be jaustukų naudojimo ar didžiųjų raidžių vengimo, dar vienas būdas parodyti klientams rūpestį yra įjungti failų perdavimą. Kai siųsite jiems atitinkamus failus, jie supras, kad jūsų operatoriai aktyviai dalyvauja pokalbyje ir nori laiku išsiųsti teisingą informaciją.

Išmokite naudoti apklausų formas po pokalbio savo naudai

Užuot siuntę atskirą klientų rekomendavimo indeskso (NPS) formą kiekvienam savo klientui po tam tikro laiko, taip pat galite naudoti formas po pokalbio, kad surinktumėte lankytojų ir klientų atsiliepimus apie savo paslaugas. Tai leis jums žinoti, kokio lygio yra jūsų paslaugos ir kaip jas galima toliau tobulinti.

Suteikite pagalbą žingsnis po žingsnio, naršydami kartu

Pasinaudokite bendru naršymu, jei neturite savitarnos straipsnių, kurie būtų kaip vadovas jūsų klientams. Taikydami praktinę pagalbą pokalbio sesijos metu, jūsų operatoriai gali teikti visapusišką pagalbą jūsų klientams.

Naudokite pokalbių istoriją, kad sužinotumėte klientų problemas

Turi būti priežastis, jei kai kurie klientai nesikreipia į jūsų prekės ženklą gavę pagalbą pirmą kartą. Atėjo laikas sužinoti, kodėl taip nutinka. Naudokite pokalbių istoriją, kad analizuotumėte, kas nutiko per tas pokalbių sesijas ir kaip to nekartoti būsimuose pokalbiuose.

Pritraukite potencialius klientus ir išlaikykite juos naudodami galingą CRM integraciją

Tiesioginis pokalbis neabejotinai padės jūsų verslui pritraukti daugiau potencialių klientų, tačiau tai nėra vienintelis dalykas, į kurį norėtumėte sutelkti dėmesį. Integruokite savo tiesioginį pokalbį su galingomis CRM platformomis, tokiomis kaip „Salesforce“, „MSDynamics“ arba „SugarCRM“, kad įtrauktumėte į sąrašą tinkamus potencialius klientus ir paskatintumėte juos tapti pirkėjais.

Įgalinkite vidinius pokalbius, kad sutrumpintumėte atsako laiką

Leiskite operatoriams geriau susitvarkyti su sudėtingomis pokalbių sesijomis, įjungę „šnabždesio“ (angl. whisper) pranešimus.

Būkite pasiekiami savo klientams bet kada ir bet kur

Be jokios abejonės, klientai tikisi, kad būsite greitas, bet ar tai tikrai įmanoma bet kuriuo metu? Taip, naudodami tiesioginio pokalbio programą mobiliesiems, jūsų operatoriai gali atsakyti į klientų užklausas, kad ir kur jie būtų. Atminkite, kad greitas aptarnavimas yra raktas palenkti klientus į savo pusę.

Tiesioginio pokalbio privalumai; bendras jūsų verslo augimas

Yra tiek daug ką sužinoti ir suprasti naudojant tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Tačiau tiesioginio pokalbio pranašumus galima panaudoti tik tada, kai žinote, kokias strategijas taikyti naudojant programinę įrangą. Šiame straipsnyje paaiškiname:

  • apie naudą, kurią verslas gali gauti naudodamasis įrankiu
  • pateikiame patarimus ir gudrybes, kurie palengvina naudojimą

Atraskite patys

Patikrinkite savo žinias „LiveAgent“ programoje.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl tiesioginis pokalbis internetu yra svarbus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Be jokios abejonės, tiesioginis pokalbis gali padėti prekių ženklams greičiau išspręsti klientų užklausas, tačiau šios programinės įrangos naudojimas neapsiriboja tik aptarnavimu. Yra daug daugiau pranašumų, kuriuos prekės ženklas gali gauti. Gerinkite rinkos pasiekiamumą, tapkite iniciatyvūs, gaukite ataskaitas, kad suprastumėte, ko trūksta verslui, kaip paslaugų teikėjui ir stebėkite klientų atsiliepimus, kad pagerintumėte savo paslaugas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip jūsų prekės ženklas gali sumažinti klientų aptarnavimo išlaidas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„Forrester“ atlikto tyrimo duomenimis, tiesioginio pokalbio metu klientų aptarnavimas yra 17–30% pigesnis nei skambutis telefonu. Taip yra todėl, kad telefonas neleidžia bendrauti su keliais klientų vienu metu. Tuo tarpu bendrauti su keliais klientais naudojant tiesioginį pokalbį yra daug lengviau. Tai leidžia įmonėms sutaupyti laiko ir išteklių.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kiek tiesioginis pokalbis padidina konversijas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Amerikos rinkodaros asociacijos tyrime teigiama, kad naudojant tiesioginį pokalbį konversijų skaičius gali padidėti 20 proc., o įprastas IG rodiklis (iš mokamo tiesioginio pokalbio įrankio pardavimo komandai) viršija 300 proc. Be to, tyrimas taip pat atskleidžia, kad žmonės, kurie naudojasi įrankiu, tris kartus labiau linkę pirkti, palyginti su tais, kurie jo nenaudoja.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.