Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaip sukurti žinių bazę

Ar žinojote, kad 70% žmonių atsakymui rasti mieliau naudojasi įmonės svetaine, o ne siunčia el. laišką ar skambina?

51 % klientų teikia pirmenybę rasti techninę pagalbą pasitelkdami žinių bazę. Jei neturite žinių bazės, tikriausiai prarandate daug potencialių klientų ir galimybių sumažinti esamų klientų praradimą.

Jau nekalbant apie tai, kad gerai suprojektuota žinių bazė sumažins aptarnavimo bilietų skaičių ir padės jūsų klientams atsakymus rasti patiems. Kartais žmonės, kurie jaučiasi paskendę klientų aptarnavimo bilietų jūroje, yra linkę galvoti apie savo klientų aptarnavimo išteklių didinimą, pavyzdžiui, samdyti naujus klientų aptarnavimo atstovus.

Tačiau išties dažnai tai nėra būtina. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai sukurti gerai suprojektuotą ir išsamią žinių bazę.

Prieš atskleidžiant geriausius patarimus ir gudrybes, kaip sukurti žinių bazę, pažiūrėkime, kokia yra jos teikiama nauda.

Išsamios žinių bazės privalumai

Žinių bazė teikia įvairios naudos ir turi įtakos jūsų verslui. Mes paminėsime tik keletą svarbiausių punktų.

Žinių bazė sumažins klientų aptarnavimo bilietų skaičių

Jei jaučiatės perkrautas klientų aptarnavimo bilietais, įdarbinti papildomų klientų aptarnavimo atstovų kartais nėra geriausias sprendimas. Ką turėtumėte padaryti, tai investuoti į gerą žinių bazės programinę įrangą.

Kaip jau minėjome pradžioje esančioje statistikoje, daugelis klientų pirmiausia renkasi pagalbos paiešką patys. Tik po to, jei nebus patenkinti sprendimu, jie norės susisiekti su jumis el. paštu.

Tokiu atveju sukūrę išsamių žinių bazę, kuri padės išspręsti visas jūsų klientų problemas, galite kelis kartus sumažinti klientų aptarnavimo bilietus.

Tai gali padėti konvertuoti daugiau svetainės lankytojų

Žinių bazė gali būti geras potencialių klientų pritraukimo ir potencialių klientų konversijos kanalas.

Savo žinių bazės patalpinimas svetainėje, kur ji būtų viešai matoma visiems, padės potencialiems klientams patiems rasti atsakymus.

Pagalvokite apie kainodaros puslapį. Kai potencialūs klientai jame apsilankys, daugeliu atvejų jiems kils daugybė klausimų.

Taigi, čia parodydami dalį savo žinių bazės atsakysite į jų klausimus ir jie panorės tapti bandomosios versijos naudotojais. Štai, kaip tai padarė „lemlist“:

Kaip sukurti žinių bazę

Galėsite efektyviau įtraukti naujus vartotojus

Žinių bazė tiesiogine prasme atlieka savo vaidmenį kiekvienoje pirkėjo ciklo dalyje ir pardavimo kanale.

Leisdami lengvai pasiekti žinių bazę iš naudotojo prietaisų skydelio, neabejotinai galėsite efektyviau įtraukti bandomosios versijos naudotojus ir padidinti konversijas iš bandomosios versijos į mokamą.

Kas atsitiks, jei, pavyzdžiui, bandomosios versijos naudotojai jausis kažkur įstrigę? Jei programoje neturite žinių bazės, jie tikriausiai susisieks su jumis el. paštu arba tiesioginiu pokalbiu. Jei turite daug klientų aptarnavimo užklausų, greičiausiai jie gaus atsakymą per dieną ar dvi.

Tai ilgas laiko tarpas. Bandomosios versijos naudotojai labai greitai praranda motyvaciją, todėl naujiems klientams labai svarbu nedelsiant suteikti pagalbą.

Štai kodėl būtina įtraukti žinių bazę į naujo vartotojo priėmimo procesą.

Yra įvairių būdų, kaip į savo produktą įtraukti žinių bazę. Pavyzdžiui, galite sukurti tam skirtus puslapius programoje arba nukreipti naudotojus į kitą svetainės puslapį.

Pavyzdžiui, „Albacross“ savo programos tiesioginio pokalbio lange nusprendė patalpinti paieškos juostą:

Kaip sukurti žinių bazę

Žinių bazė gali sumažinti klientų praradimą ir pagerinti išlaikymą

Paskutinis, bet ne mažiau svarbus žinių bazės teikiamas pranašumas.

Kaip ir pritraukiant naujus klientus, labai svarbu aptarnauti mokančius klientus.

Labai dažnai, net jei jie yra patenkinti jūsų produktu ir yra jūsų geriausi klientai, jie gali jaustis nusivylę ir turėti tam tikrų problemų, susijusių su tuo produktu.

Jei suteiksite jiems galimybę rasti pagalbą savarankiškai, tai tikrai padės jums sumažinti klientų praradimą ir pagerinti išlaikymo rodiklį.

Kaip greitai sukurti savo žinių bazę 4 veiksmais

Sukurti žinių bazę naudojant „LiveAgent“ yra greita ir paprasta.

1 žingsnis – susikurkite bandomąją „LinkedIn“ paskyrą

Tiesiog eikite į „LiveAgent“ svetainę ir sukurkite bandomąją paskyrą. Visas registracijos procesas atliekamas per vieną minutę.

2 žingsnis – raskite žinių bazę savo prietaisų skydelyje

Kai tik sukursite „LiveAgent“ paskyrą, raskite žinių bazę savo prietaisų skydelyje. Norėdami tai padaryti, tiesiog eikite prie panteono vaizdo kairėje ir pasirinkite žinių bazę. Norėdami sukurti savo pirmąjį straipsnį ir kategoriją, spustelėkite „Sukurti“.

3 žingsnis – sukurkite pirmąją kategoriją

Kad būtų lengviau naršyti žinių bazėje ir rasti atsakymus, žinių bazei tvarkyti naudojame kategorijas. Spustelėję „sukurti“, pasirinkite „kategorija“ ir įrašykite pavadinimą, raktinius žodžius ar norite rodyti savo kategoriją viešai ar viduje.

Pavyzdžiui, jūsų pirmoji kategorija gali būti “kainodara”.

4 žingsnis – sukurkite straipsnį

Dabar, kai sukūrėte savo pirmąją kategoriją, laikas sukurti joje straipsnį. Norėdami tai padaryti, tiesiog spustelėkite ant savo kategorijos, dar kartą eikite į mygtuką „Sukurti“ ir pasirinkite „Straipsnis“.

Suteikite savo straipsniui pavadinimą, parašykite tekstą ir užpildykite visus kitus reikalingus laukus. Po to tiesiog spustelėkite “Sukurti”.

Sveikiname!

Po to, kai tai padarysite, tiesiog sukurkite visas kitas kategorijas ir žinių bazės straipsnius, ir būsite pasiruošę aptarnauti savo klientus per žinių bazę.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock&t

Patarimai ir gudrybės, kaip išnaudoti visas žinių bazės galimybes

Norint pasiekti geriausių rezultatų, būtina ne tik sukurti žinių bazę. Jei norite sumažinti bilietų skaičių, įtraukti daugiau naudotojų, konvertuoti daugiau klientų ir sumažinti klientų praradimą, turėsite vadovautis keliais patikimais pavyzdžiais.

Taigi, peržiūrėkime juos.

1. Padarykite savo žinių bazę lengvai prieinamą

Nėra prasmės turėti žinių bazę, jei niekas jos negali rasti. Todėl svarbu, kad jūsų žinių bazė būtų lengvai prieinama jūsų svetainės lankytojams/klientams. Štai keletas akį traukiančių vietų, kuriose galite patalpinti savo žinių bazę:

  • Kainodaros puslapyje, po kainomis ir planais (puikiai tinka su kainomis susijusiems klausimams).
  • Savo svetainėje esančiame naršymo meniu galite įkelti išskleidžiamąjį meniu su ištekliais (čia galite patalpinti savo tinklaraštį, žinių bazę ir kitus dalykus, kurie svarbūs jūsų auditorijai).
  • Produkto viduje galite sukurti pagalbos puslapį, kurį galite susieti su savo žinių baze
  • Taip pat galite apsvarstyti galimybę patalpinti savo žinių bazę tiesioginių pokalbių lange, kaip tai padarė „Albacross“.

2. Sutvarkykite savo žinių bazę, kad būtų patogu naudoti

Norint teikti savitarnos pagalbą savo klientams, reikalinga geras žinių bazės organizavimas. Jei jūsų vartotojai neranda atsakymo, kurio ieško, nėra ir prasmės turėti žinių bazę. Taigi, norėdami suteikti vartotojams geriausią įmanomą patirtį, atkreipkite dėmesį į savo žinių bazės struktūrą.

Straipsnių skirstymas į skirtingas kategorijas visada yra geras pasirinkimas.

3. Įsitikinkite, kad viską paminėjote

Savo žinių bazėje būtina turėti kuo daugiau atsakymų ir klausimų. Išsamūs žinių puslapiai visada duoda geriausius rezultatus. Galite kartu su komandos draugais aptarti dalykus, kuriuos jūsų naudotojai turėtų žinoti arba dėl kurių greičiausiai reikės pagalbos. Tai geriausias būdas, kai rašote savo žinių bazės straipsnius pirmą kartą. Įsitikinkite, kad įtraukėte kuo daugiau susijusių klausimų ir atsakymų. Po kurio laiko leiskite savo aptarnavimo komandai užsirašyti dažniausiai užduodamus klausimus. Jei kai kurie klausimai užduodami kelis kartus, būtinai parašykite atsakymus ir padarykite juos viešai prieinamus savo žinių bazėje.

4. Nepamirškite apie atsakymų kokybę

Kaip ir visa kita, jūsų atsakymų kokybė yra labai svarbi. Pasijuskite vartotojų vietoje. Kokių atsakymų ir sprendimų jie ieško? Įsitikinkite, kad visi jūsų atsakymai ir straipsniai yra išsamūs ir konkretūs. Visada nadinga garsiai perskaityti savo atsakymus ir paklausti savęs: „Ar dar ko nors gali prireikti mūsų vartotojams, ko nepaminėjau?

Tada būsite tikri, kad įtraukėte visą reikalingą informaciją.

5. Paskirstykite savo žinių bazės straipsnius

Viena didžiausių klaidų, kurias daro įmonės, yra tiesiog patekti nuorodą į savo žinių bazės puslapius iš antraštės, poraštės ar bet kurios kitos svetainės vietos. Geras patarimas yra parodyti žinių bazę vartotojams tiksliai tada, kai jiems to reikia.

Tai yra momentas, kai žinių bazė ir naujų naudotojų pritraukimas turi sklandžiai veikti tarpusavyje. Naudotojo pritraukimo metu pageidautina rodyti nuorodas į atitinkamus žinių bazės straipsnius per skirtingas UI/UX etiketes (angl. tooltip).

Tokiu būdu pateikiate savo žinių bazę naudotojams tam tikrame kontekste ir atsižvelgiant į jų dabartinį elgesį programoje.

Išvados

Kaip matote, labai svarbu turėti gerai suprojektuotą, akį traukiančią, išsamią ir lengvai ieškomą žinių bazę svetainėje ir produkte. Jau nekalbant apie įvairius privalumus, kurie yra prieinami kartu su šia žinių baze:

  • Gausite mažiau klientų aptarnavimo bilietų.
  • Galėsite efektyviau sudominti naujus vartotojus ir padidinti konversijų kiekį iš bandomųjų versijų į mokamas.
  • Sumažės jūsų klientų praradimas, o išlaikymas bus geresnis.
  • Į savo svetainę nukreipsite daugiau žmonių.

Laimei, sukurti puikią žinių bazę neturi būti sudėtinga. Tai gana lengva padaryti naudojant „LiveAgent“. Taigi, ko laukiate? Susikurkite bandomąją „LiveAgent“ paskyrą jau dabar ir suprojektuokite žinių bazę nuo nulio per kelias minutes.

Atraskite patys

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokia yra žinių bazės teikiama nauda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Išsamios žinių bazės nauda apima sumažėjusį bilietų skaičių, daugiau svetainės lankytojų konversijų, patobulintą naujų klientų įtraukimą ir sumažintą klientų praradimą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl turėtumėte turėti gerai suprojektuotą žinių bazę?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Gerai suprojektuota žinių bazė sumažins klientų aptarnavimo bilietų skaičių ir padės klientams gauti pagalbą savitarnoje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip išnaudoti visas savo žinių bazės galimybes?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Norint teikti savitarnos pagalbą savo klientams, reikalinga geras žinių bazės organizavimas. Jei jūsų vartotojai neranda atsakymo, kurio ieško, nėra ir prasmės turėti žinių bazę. Taigi, norėdami suteikti vartotojams geriausią įmanomą patirtį, atkreipkite dėmesį į savo žinių bazės struktūrą.” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.