Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Nemokama Skambučių Centro Programinė Įranga

Nemokama Skambučių Centro Programinė Įranga

Kas tai yra ir Kaip jūsų verslas iš to gali gauti naudą?

Dauguma vartotojų vis dar renkasi skambutį klientų pagalbos atstovams, kai jiems reikia greitai išspręsti iškilusias problemas. Taigi, jei norite savo klientams užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, virtualaus skambučių centro įsteigimas yra puiki pradžia.

Sukurti ir išlaikyti savo kontaktų centrą yra kur kas lengviau, nei jūs manote. Jums tiesiog reikalinga pagalba, iš vieno geriausiai rinkoje vertinamų skambučių centro įrankių. Geriausios skambučių centro programinės įrangos naudojimas gali padėti supaprastinti jūsų veiklą ir visam laikui panaikinti chaosą, teikiant pagalbą telefonu. Nemokamą skambučių registravimo programinę įrangą , tinkančią jūsų pagalbos tarnybai, gali būti sudėtinga surasti. Tačiau tai visiškai verta, jei jums pavyksta rasti tokią, kuri atitiktų jūsų verslo poreikius.

Dabar apžvelkime, kuo svarbus skambučių centro programinės įrangos naudojimas. Taip pat, kaip jūs galite iš jos gauti daugiausiai naudos, nepriklausomai kokią automatinio skambinimo sistemą pasirinksite – mokamą ar nemokamą.

Skambučių centro programinė įranga – kas tai yra?

Anksčiau, nuosavus skambučių centrus galėjo turėti tik didelės bendrovės. Tačiau plėtojantis debesų kompiuterijos sprendimams ir automatizuotoms skambučių sistemoms, viskas pasikeitė. Dėka skambinimo programinės įrangos, dabar jūs galite susikurti savo nuosavą virtualų skambučių centrą. Jokių komplikuotų įdiegimų, įrangos ar vietinės saugyklos poreikio. Kaip tai įmanoma?

Iš esmės, skambučių centro programinė įranga yra specialus sprendimas, leidžiantis agentams atlikti ar priimti skambučius, bei prieiti prie reikalingos informacijos, tokios kaip skambinančiojo istorija, kad pagerinti bendrą kliento patirtį. Standartiškai tai yra debesų kompiuterija paremtas įrankis, integruojamas su esamais telefonais ir kitomis programomis (CRM, bilietavimas). Tai yra labai svarbu kasdienei verslo veiklai.

Populiariausias skambučių centro sistemų naudojimo būdas yra pagalbos teikimas. Tačiau tai nėra vienintelė tokių sistemų taikymo priežastis. Jei jūsų agentai atlieka daug telefoninių pokalbių, jiems reikalinga galinga sistema, kuri galėtų jiems padėti. Šioje vietoje gali pasitarnauti geriausia skambučių centro programinė įranga. Ji leidžia jūsų komandai organizuoti ir valdyti visą įeinantį ir išeinantį bendravimą telefonu.

Naudodami tokią programinę įrangą, jūsų agentai gali saugoti svarbią informaciją, kontaktinius duomenis ir kliento istoriją vienoje vietoje ir pasinaudoti prieinama informacija. Apie šio sprendimo naudojimo privalumus pakalbėsime vėliau, o dabar sutelkime dėmesį į tai, kaip veikia skambučių centro programinė įranga.

Kaip veikia skambučių centro programinė įranga?

Kaip jau buvo minėta, nemokama ar mokama skambučių centro programinė įranga yra svarbi kiekvieno kontaktų centro dalis. Daugeliu atveju, ji tiesiog teikia integraciją su VoIP tiekėju: galingu sprendimu, kuris skambučių atlikimui ir gavimui naudoja internetą (vietoje antžeminio ryšio).

Tam, kad VoIP sistema veiktų tinkamai, ji turi būti įgali pasinaudoti virtualiu privačiu šakų apsikeitimu (PBX). Tai veikia kaip perjungimo stotis telefonų sistemoms ir leidžia nukreipti skambučius tarp vartotojų ar už jūsų organizacijos ribų. Trumpai tariant, programinės įrangos kūrėjai gali tai nesudėtingai nustatyti už mėnesinį mokestį.

Iš pradžių galbūt ta gali pasirodyti neverta, tačiau tokia programinė įranga yra būtinybė, jei jūs turite didelę klientų aptarnavimo komandą ir kas dien suvaldote didelį kiekį skambučių. Svarstant, turėtumėte atsakingai peržvelgti skambučių centro sistemos teikiamas paslaugas ir funkcijas, ypatingai jei jus domina nemokama, automatizuota skambinimo programinė įranga.

Daugeliu atveju, pritaikant skambučių centro įrankį, viskas ką turite padaryti yra pasirinkti VoIP tiekėją, prijungti agentų įrenginius ir pradėti atsakinėti į skambučius. Tai yra labai paprasta.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Nepaisant to, jūs vis tiek turite pasirinkti tarp paprasto skambučių centro įrankio, kurį galima integruoti su kitais sprendimais, arba daugiakanlio pagalbos sprendimo, turinčio skambučių centro funkcijas. Norėdami suprasti skirtumus, siūlome apžvelgti skirtingų tipų skambinimo programinę įrangą – tiek nemokamą, tiek mokamą.

Skambučių centro sprendimų tipai

Neturėtumėte nustebti sužinoję, kad rinkoje egzistuoja skirtingų tipų skambučių centro sprendimai.

Pirmiausiai, mes turime suprasti skirtumus tarp vietinių skambučių centrų ir virtualių sistemų. Kaip nusako pavadinimai, viskas, kas yra susiję su vietiniu skambučių centru, yra patalpinta “vietoje” – programinė įranga, techninė įranga, serveriai ir net klientų pagalbos komanda. Iš kitos pusės, virtualūs skambučių centrai remiasi VoIP ir debesų kompiuterijos sprendimais, kurie suteikia galimybę veikti skambučių centrui iš bet kurios pasaulio vietos.

Šiais laikais skambučių centrai dažniausiai skirstomi į:

  • Įeinančių skambučių centrai, sukurti priimti įeinančius skambučius.
  • Išeinančių skambučių centrai orientuoti į išeinančius skambučius. Dažniausiai agentai dirba su egzistuojančių ir/arba potencialių klientų bazėmis, kuriems jie skambina.
  • Daugiakanaliai kontaktų centrai, apimantys keletą kanalų. Tokie centrai, kaip vieną iš bendravimo kanalų, naudoja telefoninius skambučius, kurie yra didesnio ryšio priemonių rinkinio dalis.
  • Omnichannel kontaktų centrai daugiakanalę pagalbą perkelia į kitą lygį. Jie siūlo vieningą kliento aptarnavimo strategiją visuose kanaluose, įprastai naudojant vieną įrankį, kuris gali sujungti visus ryšius į vieną vietą.

Galiausiai, taip pat yra skirtumas tarp mokamos ir nemokamos skambinimo programinės įrangos.

Nemokami ir mokami skambučių centrai – skirtumai

Ne kiekvienas skambučių centro įrankis turi vienodas funkcijas. Taip pat, programinės įrangos teikėjai siūlo skirtingas kainodaras, įskaitant jūsų poreikius atitinkančius nemokamus skambučių centro planus. Svarbu suprasti, kad skirtingi sprendimai apima skirtingas funkcijas ir apribojimus, todėl turite patys išsirinkti jūsų poreikius geriausiai atitinkančią skambinimo programinę įrangą. Norėdami atlikti pasvertą pasirinkimą, pirmiausiai turite išnagrinėti visus prieinamus variantus.

Naudodami nemokamas skambučių centro sistemas, jūs galite nesudėtingai atlikti ir priimti visus savo skambučius, įskaitant ir vidinius skambučius tarp agentų.

Vidiniai skambučiai

Papildomos funkcijos, tokios kaip skambučių įrašymas ir nukreipimas skirsis arba joms galios tam tikri apribojimai. Pavyzdžiui, nemokama jūsų pagalbos tarnybos skambučių registravimo programinė įranga gali padėti išsaugoti jums skambinančių asmenų informaciją. Tačiau programinėje įrangoje galite naudotis ribota bilietų paieškos arba skambučių istorija. Jei jus domina pažangesnės funkcijos ir neribotos galimybės, vietoje to turėtumėte rinktis mokamus planus.

Priešingai, nei nemokama automatinė skambučių programinė įranga, mokamos sistemos labiau tinka didelėms, didelį skambučių srautą patiriančioms įmonėms, norinčioms pasiūlyti išskirtinį klientų aptarnavimą telefonu ir kitais kanalais. Rinktis galima iš plataus sprendimų pasirinkimo, kurie nebūtinai visi yra brangūs. Tiesiog apsvarstykite savo poreikius ir išbandykite bent kelis įrankius, pasinaudoję nemokamo bandymo laikotarpiais, bei įvertinkite visus jums matomus privalumus ir trūkumus.

Nemokamų skambučio centro įrankių naudojimo privalumai

Nesijaudinkite, jei geriausiai vertinamų skambučių centro naudojimo kaštai viršija jūsų biudžetą. Geriausi skambučių centro įrankiai yra skirtingų formų ir dydžių. Savo pagalbos tarnyboje galite daug ką nuveikti ir su nemokama skambučių registravimo programine įranga. Taigi, kokie yra nemokamos skambučių centro programinės įrangos naudojimo privalumai?

Pagerėjęs produktyvumas

Jūsų agentai gali tiksliau ir efektyviau padėti skambinantiems, jei jie gali vienoje vietoje priimti skambučius ir gauti prieigą prie svarbios kliento informacijos.

Daugiau aiškumo

Skambinant įmonei, daugelis klientų tikisi, kad agentas žinos, kas jie yra ir matys jų ankstesnį bendravimą su pagalbos komanda. Pagalbos tarnybai skirta skambučių registravimo programinė įranga gali palengvinti visos komandos darbą ir suteikti galimybę vos keliais paspaudimais patikrinti istorinius duomenis.

Padidėjęs kliento pasitenkinimas

Svarbiausia, kad kuo daugiau jūsų agentas žinos apie kiekvieną skambinantį, tuo geriau jis gali jiems padėti. Tai padeda kurti santykius ir lojalumą, kurie ilguoju laikotarpiu padidins jūsų pelną.

Jūsų žinioje – daugybė galingų funkcijų

Net jei ir nemokamai skambučių centro programinei įrangai yra taikomi tam tikri apribojimai, jūs vis tiek galite naudoti nemažai funkcijų. Pavyzdžiui, skambučių įrašymas mokymo ar teisiniais tikslais.

Mažesni kaštai

Reikia pripažinti, kad kalbant apie nemokamas skambučių centro sistemas, kaštai (arba jų nebuvimas) yra vienas iš didžiausių privalumų. Galimybė puikiai organizuoti savo skambučių centrą ir nemokamai prieiti prie visų sistemos funkcijų yra didelis privalumas.

Lengvas pritaikymas

Savo nemokamą skambučių programinę įrangą galite paruošti vos keliais paspaudimais ir beveik iš karto priimti skambučius.

Nuotolinis darbas

Naudodami virtualius skambučių centro sprendimus, jūsų agentai gali būti bet kur. Tol, kol visi yra prisijungę prie interneto, jūsų komanda gali nesudėtingai atsakyti ir atlikti skambučius iš bet kurio įrenginio ir bet kurios vietovės.

Mastelis

Net ir nemokamas skambučių centro įrankis gali plėstis kartu su jūsų verslu. Jei jums reikalinga pridėti daugiau agentų, telefono numerių ar funkcijų, jūs galite atnaujinti savo sprendimą į mokamą planą.

Geriausia skambučių centro programinės įrangos praktika

Nepadarykite klaidos: kad pilnai išnaudotumėte skambučių centro registravimo programinę įrangą, nepakanka tiesiog pasirinkti geriausią. Yra ir kitų dalykų, kuriuos galite atlikti, kad pilnai išnaudotumėte įrankį, nepriklausomai ar tai yra mokama, ar nemokama skambučių centro programinė įranga.

  • Pasinaudokite programinės įrangos integravimo privalumu. Jokia paslaptis, kad klientų informacijos sinchronizavimui ir valdymui, skambučių centrai naudoja debesų kompiuterija paremtus integruotus įrankius. Pasitikėjimas integruotomis sistemomis eliminuoja svarbios informacijos praradimo galimybę ar klaidas, kurios gali atsirasti rankiniu būdu suvedant informaciją į skirtingas sistemas.
  • Paruoškite skambučių centro pokalbių scenarijus. Atitinkami scenarijai jūsų agentams gali suteikti daugiau pasitikėjimo kalbant telefonu, ypatingai jei jie yra neseniai pradėję darbą skambučių centre. Kartkartėmis atnaujinkite pokalbių scenarijus, kad juose būtų pateikiama aktuali informacija.
  • Savo skambučių centro agentams nustatykite tikslus. Naudojant teisingą skambučių centro programinę įrangą, jūs galite nesunkiai sekti savo agentų efektyvumą. Kiekvienam jų priskiriant asmeninius tikslus, galite ne tik pagerinti komandinę dvasią, tačiau ir priversti agentus jaustis atsakingais už jų rezultatus.
  • Stenkitės sumažinti laukimo laiką. Šiais laikais klientai būna nekantrūs ir kreipiantis į klientų aptarnavimo agentus yra nenusiteikę laukti. Užtikrinkite, kad jūsų komandos narių skaičius būtų pakankamas klientų poreikių patenkinimui.
  • Pasinaudokite klientų informacija. Pateikdami tik jam skirtą pasveikinimą ir greitą pagalbą, turite progą laimėti skambinančiojo širdį. Skambučių centro programinė įranga gali visiškai nesunkiai jus aprūpinti reikiama informacija apie skambinančiuosius, ypatingai, jei jie anksčiau jau kreipėsi į jūsų įmonę.

Nemokama ar mokama skambučių centro programinė įranga – kuris pasirinkimas yra geriausias?

Jei jūs neapsisprendžiate, ar turėtumėte investuoti į mokamą, ar į nemokamą automatizuotą skambinimo sistemą, jūs turėtumėte įvertinti dabartinius savo verslo poreikius, ateities planus ir visas esančias galimybes.

Užduokite sau šiuos klausimus:

  • Kaip jūs šiuo metu tvarkote pokalbius?
  • Ar jūs norite įkurti visiškai naują skambučių centrą, ar norite pereiti pas kitą skambučių centro programinės įrangos teikėją?
  • Kiek klientų jūs valdote?
  • Ko tikitės iš skambučių centro programinės įrangos skydelio?
  • Kiek skambučių centro agentų jūs turite?
  • Kiek telefono numerių jūs norite naudoti?
  • Kokios skambučių centro funkcijos jus labiausiai domina?
  • Kuriuos skambučių centro rodmenis norite sekti?

Atsakę į šiuos klausimus jūs turėtumėte pakankamai gerai nustatyti savo poreikius ir priartėti vienu žingsniu arčiau, prie teisingo sprendimo jūsų verslui.

Nesijaudinkite, jei kol kas negalite sau leisti geriausiai vertinamos skambučių centro programinės įrangos. Nesuklysite, jei pirmiausiai pasirinksite nemokamą skambučių centro programinę įrangą. Pasiūloje yra daug patikimų paslaugų teikėjų. Iš tiesų, daugybė įmonių renkasi nemokamus sprendimus, ypatingai pradedančios įmonės, arba turinčios per mažą biudžetą pažangiems sprendimams. Savo pagalbos tarnyboje naudodami nemokamą skambučių registravimo programinę įrangą, galite išbandyti skambučių centro įrankį ir nustatyti, ar jis yra tinkamas jūsų įmonei. Pasikeitus jūsų verslo poreikiams, jūs galite bet kuriuo metu atnaujinti planą.

Trumpai tariant, mes rekomenduojame pamąstyti apie reikalavimus, susiaurinti pasirinkimų sąrašą ir išbandyti bent kelis nemokamus skambučių centro įrankius, kad galėtumėte sužinoti, kuris iš jų labiausiai tinka jūsų verslui. Atlikę šiuos veiksmus, jūs galėsite nuspręsti, ar turėtumėte investuoti į mokamą versiją, ar pasilikti ties nemokamais įrankiais, tokiais kaip LiveAgent.

Atraskite patys

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.