Domina nemokamos pagalbos tarnybos biletavimo sistemos subtilybės? Mes jums padėsime. Mes surinkome visus duomenis, kuriuos tik galėjome surasti. kad perduotume jums. Pateiksime įžvalgą, kaip naudotis tokia sistema ir kaip išsirinkti teisingą, tinkamą jūsų verslui.
Kas tai per sprendimas ir kaip jis veikia?
Jei įmonė siekia augimo ir sėkmės, ji turi apsaugoti savo klientų aptarnavimo komandą nuo trukdžių. Tuo pat metu turi užtikrinti aukštą klientų pasitenkinimo lygį ir puikią klientų aptarnavimo patirtį. Šiame kontekste, atsargus problemų sprendimo valdymas yra būtinas, siekiant užtikrinti, kad klientai yra patenkinti jūsų teikiamomis paslaugomis.Tačiau nepakanka vien tik turėti sunkiai dirbančią komandą, kuri atliktų visą darbą. Klientų reikalavimai turi atitikti jūsų augantį verslą.
Įmonė gali gerokai patobulinti tokias sritis, kaip: organizavimas, produktyvumas, atsakymo į bilietą laikas, pirmo sprendimo laikas ir kliento pasitenkinimas. Kaip? Na, priimant kocepcija ir įrankius, kurie palengvina klientų užklausų valdymą. Toks užklausų tvarkymo būdas, kai ji turi būti priskirta keliems agentams, kol bus priskirta vienam atsakingui, yra neefektyvus. Paprastai tariant, kad būtų efektyvu, jas reikia organizuoti.
Tiek didelėms organizacijos, tiek vidutinėms ir smulkioms įmonėms, gerai veikianti IT ekosistema yra būtinybė, siekiant teikti sėkmingas paslaugas. Tačiau įmonėms yra įprasta susidurti su daug skirtingų iššūkių, todėl reikia reaguoti greitai ir efektyviai. Norėdamos viską išspręsti, įmonės gali pasinaudoti sprendimais, kurie suteikia galimybę vartotojams pranešti apie problemą ir nesudėtingai sukurti incidento bilietą. Tuo pat metu gali būti palengvintas aptarnavimo agentų darbas ir pagerintas jų produktyvumas. Tokio tipo sprendimas yra vadinamas bilietavimo programine įranga.
Bilietavimo programinė įranga – Kas tai?
Bilietavimo sistema yra reikalinga kiekvienam verslui, ypatingai pagalbos tarnybos ir klientų aptarnavimo departamentams. Šie departamentai yra atsakingi už pagalbos teikimą visos organizacijos nariams bei klientams.
Jei norite turėti sprendimą, kuris jūsų pagalbos komandai leistų sekti ir valdyti skirtingus incidentus, jums greičiausiai reikalinga pagalbos tarnybos programinė įranga, kuri turi pažangią bilietavimo sistemą.
Tokio sprendimo įsigijimas reiškia investiciją, todėl kaip ir bet kuri kita investicija, ji turi generuoti grąžą. Tačiau jei dar nesate pasiryžę investuoti, yra galimybė taikyti nemokamą bilietavimo programinę įrangą.
Rinkoje egzistuoja daug puikių nemokamų bilietavimo įrankių. Palyginus su mokamomis versijomis, jos gali pasiūlyti ribotą funkcijų skaičių. Tačiau tai vis tiek yra apmąstymo vertas sprendimas, ypatingai įmonėms, turinčioms ribotą biudžetą
Norėdami jums padėti giliau suprasti, mes paaiškinsime nemokamos pagalbos tarnybos bilietavimo sistemos kocepciją: kaip jos veikia, gero nemokamo bilietavimo įrankio ypatybes ir ar jūsų įmonei toks sprendimas yra reikalingas. Skaitykite toliau, norėdami sužinoti apie tokio įrankio privalumus.
Kitoks požiūris į bilietavimo sistemą
Bilietavimo sistema yra plačiai paplitęs sprendimas, palengvinantis bendravimą tarp įmonių ir jų klientų. Kai klientas nori įmonei atsiųsti užklausą, pasiūlymą ar pranešti apie problemą, bilietavimo programinė įranga sukuria nuotolinę privačią bendravimo liniją tarp abiejų šalių.
Svarbu pažymėti, kad toks sprendimas nėra vienas iš tų, kurie naudojami kaip tiesioginio reagavimo priemonės. Tokios kaip internetiniai pokalbiai ar perskambinimo funkcijos. Kai tik atvejui yra priskiriamas bilietas, visas tolimesnis bendravimas yra vykdomas naudojant tą patį bilietą, ir taip viso sprendimo proceso metu.
Daug funkcijų turinti pagalbos bilietų sistema leidžia klientams pranešti problemas ar užklausas, kai jiems yra reikalinga pagalba. Bilietavimo sisitemos paskirtis yra vienoje vietoje valdyti, organizuoti ir archyvuoti visas pagalbos užklausas ir atsakymus. Be to, aptarnavimo agentams yra suteikiami visi reikalingi įrankiai, kurie jiems leidžia būti atsakingais ir reaguojančiais.
Patikima nemokama bilietavimo programinė įranga turi suteikti galimybę skirtingoms organizacijos komandoms iš įvairių departamentų peržiūrėiti bilietus, priskirti prioritetus ir atsakyti į užklausas, naudojant įvairius pagalbos kanalus.
Rinkoje galima surasti daug nemokamų tokio tipo bilietavimo įrankių. Tačiau, vieni jų turi daugiau funkcijų, nei kiti. Renkantis konkretų įrankį, rinkitės tą, kuris geriausiai atitinka jūsų įmonės keliamus reikalavimus ir turimus išteklius.
LiveAgent siūlo nemokamą bilietavimo programinę įrangą, kaip neatsiejamą savo pagalbos tarnybos sprendimo dalį.
Nemokamos pagalbos tarnybos bilietavimo sistemos ypatybės
Kaip jau minėjome anksčiau, rinkoje yra daugybė nemokamų bilietavimo sistemų. Tačiau ne kiekvienas sprendimas siūlo tas pačias funkcijas.
Tačiau, kiekviena nemokama pagalbos tarnybos bilietavimo programinė įranga, turi įgalinti atlikti kai kuriuos iš šių veiksmų:
- Galimybė pritaikyti pagrindines sritis ir funkcijas.
- Siūlomi daugiakalbiai vertimai.
- Palaikyti informacijos ir bet kokių modifikacijų aktualumą.
- Generuoti, atmesti ir planuoti vidinius, išorinius, privačius ar nuosavus bendro pobūdžio ir specifinius bilietus.
- Apibrėžti laikinus ir nuolatinius uždarymus.
- Viešai ir privačiai teikti pirmenybę atvejams.
- Atvaizduoti proceso etapų atsekamumą pagal kontrolinį laiką.
- Grafiškai atvaizduoti bilieto kelią.
- Priskirti atsakomybes remiantis apibrėžtomis kategorijomis.
- Atlikti privačios pastabos patalpinimą.
- Siųsti pranešimus SMS ar elektroniniu paštu.
- Siūlyti integruotą kalendorių.
- Teikti suderinamumą ar integravimą su skirtingomis operacinėmis sisitemomis, įranga ir kita programinę įranga.
- Suteikti prieigą skirtingiems vartotojams ir valdyti leidimus pagal funkcijas.
- Dokumento įrašo fiksavimas.
- Atlikti ataskaitų generavimą.
Nemokama pagalbos tarnybos bilietavimo programinė įranga – Kaip tai veikia?
Klientų aptarnavimo komandos narių kasdienybė kartais gali būti labai chaotiška. Tai dažniausiai gali įvykti dėl to, kad jie gauna užklausas per skirtingus bendravimo kanalus. Kai taip įvyksta, agentai turi vienu metu sutvarkyti didelius kiekius prašymų ir pranešimų apie incidentus. bilietavimo programos idėja kilo kaip atsakas į nekontroliuojamą bilietų srautą. Atsirado būtinybė vartotojų aptarnavimo departamentui suteikti didesnį efektyvumą. Tuo tarpu nemokama bilietavimo programinė įranga buvo pristatyta siekiant įgalinti mažas ir vidutines įmones, turinčias biudžeto suvaržymų, teikti kokybišką klientų aptarnavimą.
Organizacijų pagalbos tarnybos naudoja tokius įrankius tikėdamos geresnių tolimesnių veiksmų reaguojant į klientų praneštas problemas. Bilietavimo sistema aptarnavimo komandoms suteikia galimybę užfiksuoti ir stebėti kiekvieną problemą, priskirti prioritetą, progreso lygį, priskirti atsakomybę ir dar daugiau.
Su nemokama bilietavimo sistema, organizacijos gali prieiti ir valdyti neribotą bileitų ir incidentų kiekį, naudodami vieną prietaisų skydelį. Todėl visi reikalavimai gali būti priskirti atitinkamos komandos agentui, kuris jais pasirūpins iš karto arba per priimtinai trumpą laiko tarpą.
Kodėl jūsų įmonei reikia nemokamo pagalbos tarnybos bilietavimo įrankio?
Jei jūs jau turite arba ruošiatės pradėti sąlyginai mažą verslą, jūs greitai pastebėsite, kad jūsų darbuotojai gali pasimesti elektroniniuose laiškuose, neatsakytose žinutėse ir praleistuose esamų ar potencialių klientų skambučiuose.
Skaitykite toliau ir sužinokite, kodėl kiekvienai organizacijai reikia bilietavimo sistemos. Be to, atkreipkite dėmesį, kad yra nemažai nemokamų bilietavimo programinės įrangos sprendimų, todėl jūs tikrai atrasite bent vieną, atitinkantį jūsų verslo reikalavimus.
Efektyvus bilieto sekimas
Spartaus naujų technologijų vystymosi dėka, organizacijos savo klientams gali pasiūlyti daugiakanalę pagalbą ir problemų sprendimo centrus, kur jie gali išreikšti savo rūpesčius, užduoti klausimus ar pildyti skundus. Tačiau jei bendrovė nenaudoja teisingų įrankių, gali greitai kilti problemų su užklausų atsekamumu. Kitais žodžiais tariant, vartotojų užklausos gali atsidurti nesibaigiančioje neišspręstų bilietų kilpoje. Tai lemia neišspręstų incidentų skaičiausi didėjimą ir klientų nepasitenkinimą.
Iš kitos pusės, naudojant nemokamą bilietavimo sistemą, pagalbos komandos gali sukurti incidentų ir bendravimo duomenų bazę, kuri padės geriau tvarkyti klientų prašymus. Viena iš didžiausių tokio įrankio teikiamų naudų yra bilietų skirstymas pagal jų svarbą. Tokiu būdu, pagalbos ar aptarnavimo departamentui nereikia jaudintis dėl kiekvienos problemos ar užklausos sprendimo vienu metu. Jie gali nuspręsti, kurios užklausos sprendimas yra labiau prioritetinis.
Greitesnis problemos aptikimas
Viena iš pagrindinių nemokamos pagalbos tarnybos bilietavimo programinės įrangos naudų yra ta, kad ji gali greitai nustatyti problemą. Tai įmanoma dėka sumanių matavimų ir kategorijų rūšiavimo sistemų, kurias turi tokia programinė įranga. Naudodami tokius įrankius, jūsų agentai gali lengviau nustatyti pasikartojančių incidentų priežastis ir jų koreliaciją su kitomis problemomis.
Pažangus užduočių priskyrimas
Kiekvienas bilietas turi būti apdorojimui priskirtas agentui, tačiau darant tai rankiniu būdu, prarandamas žmogiškasis potencialas. Taigi, šiuo atveju, bilietavimo procesas turi būti automatizuotas. Tai yra dar viena priežastis, kodėl nemokama bilietavimo programinė įranga yra būtinas turėti įrankis, nes jis leidžia agentui apibrėžti kriterijus ir sukurti individualias taisykles, kad kiekvienas bilietas būtų priskirtas reikiamam jūsų organizacijos nariui.
Rezultate, kiekvienas komandos narys, kasdieninėje veikloje naudojantis pagalbos tarnybą, žinos kas yra už ką atsakingas. Niekas nešvaistys laiko tvarkydamas užklausas, kurias jau išsprendė kiti kolegos.
Sklandesnis vidinis ir išorinis bendravimas
Nemokama bilietavimo sistema pagerina bendradarbiavimą tarp jūsų pagalbos agentų ir leidžia jiems efektyviau bendrauti (ne tik vienam su kitu, tačiau ir su klientais). Iš esmės, dauguma tokių įrankių įgalina funkciją, kuri automatiškai siunčia pranešimus vartotojams, apie sukurtą bilietą ar kas kartą, kai jis būna pakeistas.

Kokie yra kiti bilietavimo sistemos privalumai?
Na, yra dar keletas nemokamos pagalbos tarnybos bilietavimo sistemos naudojimo privalumų.
Kaip paaiškėjo iš praėjusio pavyzdžio, bilietų sistema gali pagerinti pagalbos ar aptarnavimo tarnybos komandos veiklą. Tačiau mes galime išvardinti dar daugiau privalumų, kurie yra:
- Klientų pasitenkinimo padidėjimas, nes skambučius galima priimti per iį anksto apibrėžtą laiko tarpą.
- Pagerintas bendravimas, nes bilieto numerio priskirimas leidžia vartotojams sekti sprendimo procesą ir suprasti prioritetų paskirimą.
- Dėl pagerėjusios kokybės padidėjęs pasitikėjimas ir efektyvesnis pagalbos tarnybos / skambučių centro komandos narių, kurie gali efektyviau atsakyti į reikalavimus, darbas.
- Padidėjusi efektyvumo kontrolė, nes bilietų registracija ir jų sprendimo progresas gali būti parametruojami ir analizuojami automatiškai sugeruotose efektyvumo ataskaitose.
- Geresnis klientų pažinimas, ypatingai kai įrankis yra suderinamas ir dalinasi informacija su kita įmonės programine įranga, tokia kaip CRM.
- Asmeniškesnis požiūris atsakant klientams, kuris teigiamai veikia jų lojalumą.
- Žinių bazės nustatymas, leidžiantis vartotojams ir IT specialistams analizuoti dažniausiai pasitaikančias problemas ir dažniausius jų sprendimo būdus.
- Geresnis ir efektyvesnis išteklių naudojimas, leidžiantis sutaupyti laiko ir pinigų, bei juos panaudoti kituose projektuose, siekiant naudos kitiems skyriams arba visai įmonei.
- Įmonės įvaizdžio ir reputacijos pagerėjimas, dėl gebėjimo suteikti adekvatų ir tikslų klientų aptarnavimą.
- Supaprastintas procesų valdymas naudojant automatizavimą.
- Sumažėjęs icidentų kaupimasis.
- Dėl geresnio valdymo, dėmesio detalėms ir klientų pasitenkinimo padidėję pajamos.
Ar nemokama pagalbos tarnybos bilietavimo sistema yra geras pasirinkimas?
Prieš pasirenkant bet kurį bilietų valdymo įrankį ar nemokamą bilietavimo programinę įrangą, reikia atkreipti dėmesį į kai kuriuos veiksnius. Išvardinkime keletą jų:
- Klientų skaičius, kurie praneša apie incidentus, siunčia užklausas ar prašo pagalbos.
- Saugumo lygis ir atitinkama įsilaužimo ar duomenų pažeidimo rizika, kuri gali kelti pavojų įmonės informacijai ir klientų duomenims.
- Leidimas veikti bet kuriame ir visuose klientų aptarnavimo punktuose.
- Ar nemokama bilietavimo sistema yra paremta debesų kompiuterija (kad darbuotojai turėtų prieigą prie informacijos ir galėtų dirbit iš bet kurios vietos).
- Ar pagalbos tarnybos ar skambučių centro komandos nariai yra orientuoti į aptarnavimą bei laikosi įmonės vertybių ir tikslų.
Bet kurios programinės įrangos ar sprendimo pasirinkimas turi būti tiesiogiai susijęs su jūsų įmonės tikslais ir ypatybėmis.
Tačiau, renkantis sprendimą, yra svarbu atkreipti dėmesį į tiekėją ir nemokamos pagalbos tarnybos bilietavimo programinės įrangos kokybę. Jei nežinote nuo ko pradėti, mes rekomenduojame pasidomėti LiveAgent. Tai yra puikus sprendimas, kuris apima į pagalbos tarnybos programinę įrangą integruotą nemokamą bilietų sistemą, todėl tai yra idelaus įrankis, kuris įgalins jūsų klientų pagalbos departamentą.
Atraskite patys
Žinios yra svarbu, tačiau tik tada, kai jos yra naudojamos praktikoje. Išbandykite viską, ką sužinojote mūsų akademijoje su LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Klientų aptarnavimo atstovų pareigos
Klientų aptarnavimo atstovas padeda klientams per įvairius kanalus ir spręsti problemas. Geras atstovas turi būti empatiškas ir gebantis komunikuoti.
Funkcijų užklausos atsakymo el. laiško šablonai
Tekstas reklamuoja "LiveAgent" paslaugą - agentų neveiklumo trūkumo sprendimą ir nemokamą demonstraciją. Pasiekite klientus per įvairius kanalus (el. paštą, skambučius, socialinius tinklus) su "LiveAgent".