Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Kas yra tiesioginių pokalbių progaminė įranga?

Kas yra tiesioginių pokalbių progaminė įranga?

Kas yra tiesioginių pokalbių progaminė įranga?

Tiesioginių pokalbių programinė įranga yra sistema, leidžianti iš karto teikti klientų aptarnavimą. Kaip? Vartotojai gali tiesiog spustelėti tiesioginio pokalbio mygtuką, paprastai esantį apatiniame dešiniajame svetainės kampe, ir gauti pagalbą realiuoju laiku. Įmonės gali naudoti pokalbių valdiklį, kad aptarnauti esamus klientus, bendrauti su potencialiais klientais ir inicijuoti pokalbius su pirmą kartą apsilankančiais svetainės lankytojais, aktyviai kviesdami juos pokalbiui.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t

Tiesioginių pokalbių programinės įrangos istorija

Atsiradus internetui, įmonės patyrė keletą reikšmingų pokyčių, siekdamos pasivyti technologijas ir augančius vartotojų poreikius. Kadangi klientų aptarnavimas turėjo atitinkamai tobulėti, internetiniai pokalbiai verslui tapo nauju aptarnavimo kanalu. Taip leidžiant vartotojams tiesiogiai susisiekti su įmonėmis ir išvengti telefoninių nepatogumų (laukimo laikas, nutrūkę skambučiai ir pan.).

Kai kurie pirmieji tiesioginių pokalbių programinės įrangos tiekėjai atsirado 2000-ųjų pradžioje. Ankstyvieji pokalbių internetu tiekėjai siūlė pagrindinę tiesioginių pokalbių „vienas su vienu“ platformą. Tačiau ši koncepcija lėtai sulaukė įmonių dėmesio, nes dažniausiai buvo manoma, kad ji nereikalinga ir neverta investuoti. Be to, dauguma vartotojų vis dar buvo labiau įpratę pakelti ragelį, kad gautų atsakymus į klausimus ir išspręstų problemas.

Pastaraisiais metais tiesioginių pokalbių programinės įrangos populiarumas išaugo, nes šiuolaikinės tiesioginių pokalbių sistemos tapo sudėtingesnės ir turi daug pažangesnes funkcijas. Taigi, tai tapo būtina paslauga, nes dauguma vartotojų nori pirkti produktus ir paslaugas internetu ir reikalauja pagalbos. Dėl to pasaulinė tiesioginių pokalbių programinės įrangos rinka 2016 m. buvo įvertinta 590 mln. USD. Be to, iki 2023 m. šis skaičius, remiantis „Allied Market Research“ ataskaitoje paskelbtomis prognozėmis, pasieks 997 mln. USD, o vidutinis metinis augimo tempas sieks 7,5%.

Kokios pramonės šakos dažniausiai naudoja tiesioginių pokalbių programinę įrangą?

  • Mažmeninė prekyba ir elektroninė prekyba
  • Kelionės ir svetingumas
  • IT ir konsultavimas
  • Telekomunikacijos ir farmacija
Kas-yra-tiesioginių-pokalbių-programinė-įranga

Pagrindinė aptarnavimo tiesioginiu pokalbiu statistika

  • 44 % interneto vartotojų teigia, kad jei perkant internetu į klausimus atsako gyvas asmuo, tai yra viena iš svarbiausių svetainės funkcijų. („Forrester Research“)
  • 63 % klientų labiau linkę grįžti į svetainę, kurioje siūlomi tiesioginiai pokalbiai. („Forrester Research“)
  • 60% 18–34 metų vartotojų nuolat naudojasi tiesioginiu pokalbiu klientų aptarnavimui. („Microsoft“ pasaulinės klientų aptarnavimo būklės ataskaita)
  • 53 % klientų norėtų naudotis internetiniais pokalbiais prieš skambindami įmonei dėl pagalbos. („Harris Research“)
  • 63 % tūkstantmečio kartos žmonių pageidauja, kad į pagrindinius klientų aptarnavimo klausimus būtų atsakyta pokalbyje, o ne tradiciniais kanalais. („Software Advice“)
  • Tiesioginiu pokalbiu klientai yra labiau patenkinti nei bet kuriuo klientų aptarnavimo kanalu (73 %), palyginti su 61 %, kurie patenkinti el. paštu ir 44 % – telefonu. („eConsultancy“)

Kokios yra pagrindinės tiesioginių pokalbių programinės įrangos savybės?

Štai ai kurios esminės tiesioginių pokalbių programinės įrangos funkcijos:

  • Kvietimo pokalbiui funkcija leidžia agentams pradėti pokalbius su svetainės lankytojais ir pasiūlyti tiesioginę pagalbą.
Svetainės stebėjimas - pokalbių internetu apžvalga
  • Pokalbių paskirstymo funkcija peradresuoja pokalbius laisviems operatoriams arba automatiškai nukreipia klientus agentams, kurie su jais anksčiau kalbėjosi.
  • Paruošti atsakymai leidžia aptarnaujantiems agentams pagreitinti atsakymo laiką, naudojant iš anksto nustatytus teksto fragmentus dažniausiai užduodamiems klausimams.
  • Failų perdavimo funkcija leidžia dalytis failais tarp tiesioginio pokalbio operatorių ir svetainės lankytojų.
  • Apklausos po pokalbio funkcija leidžia gauti klientų atsiliepimus ir pamatuoti klientų pasitenkinimą, leidžiant jiems įvertinti tiesioginius pokalbius.

Pagrindiniai veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis tiesioginių pokalbių programinės įrangos tiekėją

Kadangi rinkoje yra daug tiesioginių pokalbių paslaugų teikėjų, gali būti sudėtinga pasirinkti vieną. Čia yra svarbiausi veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti renkantis pokalbių teikėją:

Debesija pagrįsti ar su savarankiška priegloba

Savarankiškai priglobta programinė įranga yra organizacijos techninėje infrastruktūroje. Debesyje priglobta programinė įranga yra trečiosios šalies serveryje, o tai įgalina atlikti reguliarius atnaujinimus, suteikia pasiekiamumą iš bet kurios vietos, saugumą, atsargines duomenų kopijas ir aptarnavimą visą parą. Kai kurie tiekėjai siūlo abi parinktis.

Trečiųjų šalių programinės įrangos integravimas

Šiuolaikiškiausi tiesioginių pokalbių sprendimai leidžia integruoti trečiųjų šalių programas, tokias kaip socialiniai tinklai, elektroninė prekyba, el. pašto rinkodara, CRM ir CMS, kurios gali būti labai svarbios verslui.

Lengvas prisijungimas ir pritaikymas

Diegimo paprastumas ir patogi sąsaja bei daugybė galimų tinkinimo parinkčių yra esminiai veiksniai prieš perkant tiesioginių pokalbių programinę įrangą. Būtinai peržiūrėkite pokalbių valdiklio kalbą, stilių, šriftus ir spalvas.

Saugumas

Labai svarbu, kad tiesioginis pokalbis būtų saugus. Taigi, šifruotas ryšys, pardavėjo užkarda, duomenų atsarginių kopijų planas ir privatumo politika yra vieni iš svarbiausių saugumo veiksnių, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį atsirenkant pokalbių internetu teikėjus.

Mobiliųjų įrenginių palaikymas

Šiais laikais daugybė vartotojų į svetaines patenka iš savo išmaniųjų telefonų. Taigi, būtina turėti mobiliesiems optimizuotą pokalbių įrankį, prieinamą visose platformose ir mobiliuosiuose įrenginiuose, ypač elektroninės prekybos įmonėms.

Pažangios funkcijos

Nors mažoms įmonėms paprastai pakanka pagrindinių tiesioginių pokalbių funkcijų, didelėms organizacijoms reikia pažangesnių tiesioginių pokalbių programinės įrangos funkcijų. Daugelis pardavėjų siūlo nemokamas bandomąsias versijas, leidžiančias išbandyti visas tiesioginio pokalbio funkcijas.

Atraskite patys

LiveAgent“ yra visapusiška pagalbos centro įranga, leidžianti jūsų agentams efektyviai spręsti klientų užklausas vienoje sąsajoje. Sistema apima bilietus, tiesioginius pokalbius internetu, skambučių centrą, klientų portalą, žinių bazę, forumą, socialinių tinklų integravimą ir kt. Jei norite sužinoti daugiau, peržiūrėkite žemiau esantį vaizdo įrašą.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokios pramonės šakos dažniausiai naudoja tiesioginius pokalbius?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šiomis dienomis tiesioginių pokalbių programinė įranga naudojama daugelyje skirtingų pramonės šakų. Tačiau jis dažniausiai naudojamas mažmeninės prekybos, elektroninės prekybos, kelionių ir svetingumo, IT ir telekomunikacijų pramonėje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kokios yra pagrindinės tiesioginių pokalbių programinės įrangos savybės?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pagrindinės tiesioginių pokalbių programinės įrangos funkcijos apima kvietimus pokalbiui, pokalbių paskirstymą, paruoštus atsakymus, failų perkėlimą, neprisijungus prie interneto naudojamas formas, apklausą po pokalbio ir srauto stebėjimą realiuoju laiku.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kodėl jūsų įmonė turėtų investuoti į tinkamą tiesioginių pokalbių programinę įrangą?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “„Forrester Research“ duomenimis, 44 % internetinių vartotojų teigia, kad jei perkant internetu į klausimus atsako gyvas asmuo, tai yra viena iš svarbiausių funkcijų, kurias gali pasiūlyti svetainė.” } }] }

Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.