Išbandyti
  • Academy
  • Kas yra skambučių centras?

Kas yra skambučių centras?

„Skambučių centras – tai didelis biuras, kuriame įmonės darbuotojai telefonu teikia informaciją klientams, parduoda arba reklamuoja prekes ar paslaugas.“ Kembridžo žodynas

Kuo skambučių centrai yra naudingi?

Ne paslaptis, kad šiais laikais vis labiau populiarėja omnikanalis aptarnavimas. Tačiau skambučių centrai išlieka neatsiejama to dalimi. Tiesą sakant, beveik 90 % klientų vis dar mėgsta kalbėtis su gyvu agentu. Todėl vis dar labai svarbu teikti kokybiškas klientų aptarnavimo paslaugas telefonu.

Kaip galite patobulinti savo skambučių centrą?

Pagalbos telefonu valdymas gali būti didelis iššūkis įmonėms. Paprastai tai daugiausiai laiko reikalaujantis, mažiausiai ekonomiškas ir sunkiausiai įvertinamas aptarnavimo kanalas. Būtent čia skambučių centro sistema gali atlikti kritiškai svarbų vaidmenį. Skambučių centro programinė įranga leidžia įmonėms veiksmingai valdyti ryšius su klientais tvarkant įeinančius ir išeinančius skambučius. Neturint tinkamos programinės įrangos, klientai, skambindami aptarnavimo centrui, bus priversti laukti. Tuo pat metu agentams paprastai yra sunku greitai ir veiksmingai atsakyti į užklausas. Todėl dauguma šiuolaikinių aptarnavimo tarnybų programinės įrangos sprendimų siūlo skambučių centro funkcijas.

Skambučių centro programinės įrangos naudojimo privalumai

Efektyvesnis bendravimas su klientais

Kai klientai skambina aptarnvimo linija, suprantama, kad jie nori, kad greitai kas nors greitai atsilieptų ir efektyviai atsakytų į jų klausimus. Naudojant skambučių centro programinės įrangos automatinio skambučių nukreipimo ir IVR funkcijas, skambučiai automatiškai persiunčiami tinkamiems agentams, todėl sutrumpėja klientų laukimo laikas. Tai galiausiai pagerina bendravimo patirtį ir padidina klientų pasitenkinimą.

Skambučių nukreipimas

Geresnis klientų aptarnavimo valdymas

Patikima skambučių centro programinė įranga leidžia stebėti ir valdyti kiekvieną skambučių srauto aspektą. Pavyzdžiui, eilėje esančius klientus, vidutinį atsakymo greitį, vidutinį pokalbio laiką, praleistų / neatsakytų skambučių skaičių ir t. t. Turėdami šiuos rodiklius, vadovai gali matyti, kaip veikia jų aptarnavimo skyrius ir priimti pagrįstus sprendimus dėl reikalingų patobulinimų.

Didesnis agentų produktyvumas ir efektyvumas

Naudodami skambučių centro programinę įrangą, agentai paprastai turi patogią tiesioginę prieigą prie kliento duomenų – nuo asmeninės informacijos iki kliento pirkinių ir visos ankstesnių bendravimų istorijos. Tai leidžia jiems laiku, profesionaliau ir asmeniškiau bendrauti su klientais. Be to, tai didina efektyvumą ir produktyvumą.

Papildomos pardavimo galimybės

Galite ne tik atsakinėti į klientų skambučius, bet ir naudoti skambučių centro programinę įrangą papildomų pardavimų galimybėms skatinti. Pavyzdžiui, turėdami išsamią skambinančiojo informaciją, tokią kaip pirkimo įpročiai, mokėjimų istorija ir pageidaujami produktai, agentai klientams gali lengviau įsiūlyti papildomų prekių arba aukštesnio paslaugų paketo.

Saugesni duomenys

Kiekvienai organizacijai didžiausią susirūpinimą kelia šie klausimai: duomenų saugumas bei rizika prarasti neskelbtiną klientų ar įmonės informaciją. Šiuolaikiniai skambučių centrų programinės įrangos sprendimai siūlo pažangias saugumo funkcijas. Jos apima duomenų šifravimą, griežtą slaptažodžių politiką ir atsargines duomenų kopijas. Taigi galite užtikrinti visišką klientų ir įmonės duomenų saugumą.

Sumažėjusios veiklos sąnaudos

Naudodami debesų kompiuterijos skambučių centro programinę įrangą, galite sukurti ir valdyti skambučių centrą panaudoję išties nedideles investicijas. Jai valdyti nebereikia specializuotos techninės įrangos ir pajėgių IT specialistų. Kadangi pardavėjas naudoja savo serverius, programinę įrangą ir IT specialistų komandą, priklausomai nuo jūsų poreikių, debesyje talpinami skambučių centro programos sprendimai gali padėti jums ženkliai sumažinti veiklos sąnaudas.

Skambučių centro programinės įrangos tipai

1. Vietinė skambučių centro programinė įranga

Jūsų patalpose įrengta skambučių centro programinė įranga su vietinėmis skambučių centro programinės įrangos sistemomis; programinė įranga, aparatinė įranga ir susijusi infrastruktūra įdiegta. Viską atnaujina ir prižiūri jūsų IT komanda. Tokiu būdu išlaikote visų integruotų sistemų ir duomenų kontrolę. Tai profesionaliausias skambučių centro sprendimo tipas. Tačiau jis taip pat yra brangiausias dėl brangių pradinių investicijų į programinę įrangą, aparatinę įrangą, licencijavimą ir infrastruktūrą. Kita vertus, vietinės skambučių centro sistemos apriboja pritaikymo ir integravimo galimybes. Šio tipo programinė įranga neužtikrina tokio saugumo ir veikimo laiko, kaip debesų ir naršykle pagrįsti tipai.

2. Nuotolinė skambučių centro programinė įranga

Tokie skambučių centro programinės įrangos sprendimai yra talpinami ne kliento patalpose, bet teikėjo patalpose arba trečiosios šalies hostingo svetainėje. Pardavėjas ją prižiūri ir prie jos prieina per tinklo ryšį. Tokio tipo programinė įranga paprastai yra pigesnė nei įmonėje įrengti sprendimai. Tačiau joms taip pat reikalingos pradinės investicijos, todėl jos yra brangesnės nei debesijos ir naršyklės pagrindu veikiančios sistemos. Be to, hostingo skambučių centrų programinę įrangą reikia atnaujinti su kiekviena nauja versija. 

3. Debesų pagrindu veikianti skambučių centro programinė įranga

Skambučių centrų programinės įrangos sistemos, kurios yra pagrįstos debesija, yra talpinamos internete ir paprastai pasiekiamos per kompiuteryje arba mobiliajame įrenginyje įdiegtą programą internetu. Duomenys saugomi debesyje, pardavėjui arba trečiosioms šalims priklausančiuose serveriuose. Juos galima išsaugoti, todėl vartotojai gali jais naudotis neprisijungę prie interneto. Debesija pagrįstus sprendimus valdo paslaugų teikėjas, juos galima greitai įdiegti, jie reikalauja minimalių pradinių investicijų ir nereikalauja, kad juos prižiūrėtų IT specialistai ar darbuotojai. Šio tipo programinė įranga užtikrina geresnį duomenų saugumą, privatumą ir veikimo laiką nei vietinės ir hostingo priemonės. Be to, ją galima lengvai integruoti su kitomis verslo programomis.

4. Naršyklės pagrindu veikianti skambučių centro programinė įranga

Naršykle pagrįsta skambučių centro programinė įranga yra panaši į debesų programinę įrangą. Pagrindinis skirtumas – prieiga per interneto naršyklę, o ne per įdiegtą programą. Debesija pagrįstos skambučių centrų programinės įrangos pardavėjai naudotojų patogumui dažnai pateikia savo programos naršyklinę versiją. Tai ekonomiškiausi sprendimai, kuriuos taip pat lengviausia įdiegti ir išplėsti. 

Kas yra virtualaus skambučių centro programinė įranga?

Virtualaus skambučių centro programinę įrangą vis dažniau renkasi daugelis įvairių pramonės šakų įmonių. Ji talpinama debesyje ir veikia per interneto telefoniją (VOIP). Virtualaus skambučių centro programinė įranga telefono skambučiui atlikti naudoja duomenų tinklą, o ne tradicinę telefono liniją. Ši programinė įranga leidžia agentams virtualiai valdyti klientų skambučius iš skirtingų geografinių vietų, užuot buvus centralizuotai įsikūrus vienoje vietoje, o daugelis jų dažnai dirba iš namų. Virtualaus skambučių centro programinė įranga paprastai turi tas pačias funkcijas kaip ir įprasto skambučių centro programinė įranga.

Atraskite patys

„LiveAgent“ – tai išsamus aptarnavimo centro sprendimas, kuriame visos klientų sąveikos suvedamos į vieną platformą. Sistemą sudaro skambučių centras, klientų portalas, tiesioginiai pokalbiai, socialinių tinklų integracija, bilietų sistema ir dar daugiau. Jei norite sužinoti daugiau, žiūrėkite toliau pateiktą vaizdo įrašą, kuriame rasite daugiau informacijos.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaip sumažinti veiklos sąnaudas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naudodami debesų kompiuterijos skambučių centro programinę įrangą, galite sukurti ir valdyti skambučių centrą su nedidelėmis pradinėmis investicijomis. Jai valdyti nereikia specializuotos techninės įrangos ir pajėgių IT specialistų. Kadangi pardavėjas naudoja savo serverius, programinę įrangą ir IT specialistų komandą, debesyje talpinami skambučių centro programinės įrangos sprendimai gali padėti jums sumažinti veiklos sąnaudas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra įmonės patalpose talpinama skambučių centro programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Naudojant vietines skambučių centrų programinės įrangos sistemas, programinė įranga, aparatinė įranga ir susijusi infrastruktūra įdiegiama jūsų biure. Viską atnaujina ir prižiūri jūsų IT komanda. Taigi, jūs išlaikote visų integruotų sistemų ir duomenų kontrolę.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas yra virtuali skambučių centro programinė įranga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Virtualaus skambučių centro programinė įranga yra talpinama debesyje ir veikia naudojant balso perdavimo internetu protokolą (VOIP). Be to, skambučiams ji naudoja ne tradicinę telefono liniją, o duomenų tinklą.” } }] }
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.