Išbandyti

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademija
  • Kaip pasirinkti bilietų sistemą

Kaip pasirinkti bilietų sistemą

Rinkoje yra daug įvairių bilietų programinės įrangos įrankių. Taigi, išsirinkti tinkamą jūsų verslui gali būti didžiulė, sudėtinga ir daug laiko reikalaujanti užduotis. Nepriklausomai nuo to, ar jau naudojatės netinkamu sprendimu, ar tik pradedate tyrinėti galimybes ir vertinti platformas, greičiausiai susidursite su daugybe tiekėjų, teigiančių, kad jų produktas yra geresnis nei konkurentų. Pagrįstas pasirinkimas prasideda gerokai prieš lyginant funkcijų sąrašus. Žemiau pateikiamas 8 žingsnių bilietų sistemos sąrašas, kad galėtumėte pasirinkti tinkamiausią jūsų verslui bilietų valdymo sistemą.

8 žingsniai, kaip pasirinkti tinkamą bilietų programinę įrangą jūsų verslui

1. Nustatykite savo klientų aptarnavimo komandos poreikius

Jūsų klientų aptarnavimo komanda nuolat naudosis bilietų sistema ir ja pasikliaus, todėl pirmiausia turėtumėte pasikalbėti su savo komandos nariais ir surinkti informaciją. Išsiaiškinkite problemas, su kuriomis jie šiuo metu susiduria, ir kokios bilietų sistemos jie norėtų. Taip galite nustatyti, kuri programinė įranga leistų jiems geriau aptarnauti klientus, be to, supaprastina jų kasdienybę ir padidina produktyvumą.

2. Atsižvelkite į klientų poreikius

Jūsų pagrindinis rūpestis bus rasti bilietų programinės įrangos įrankį, kuris padidintų jūsų aptarnavimo komandos efektyvumą. Taip pat norite nustatyti, kuris sprendimas leis jiems sklandžiai teikti klientų aptarnavimą. Pagalvokite apie idealią klientų ir aptarnavimo atstovų sąveiką. Kokia yra dabartinė aptarnavimo patirtis iš jūsų kliento perspektyvos? Kurios bilietų sistemos funkcijos gali padėti jūsų komandai pagerinti klientų patirtį?

3. Nuspręskite dėl biudžeto bilietų sistemai

Daugelis mažų įmonių neįsigyja bilietų programinės įrangos, manydamos, kad negali sau to leisti. Tam tikros bilietų sistemos priemonės skirtos didelėms įmonėms ir turi brangesnius prenumeratos planus. Taip pat yra daugybė kitų, kurie puikiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms ir yra daug pigesni. Jei kaina yra svarbus veiksnys jūsų organizacijai nustatykite biudžetą ir sužinokite apie variantus, atitinkančias jūsų biudžeto ribas. Jei įrankis nepasiūlo to, ko jums reikia, pereikite prie sekančio.

4. Pasirinkite tinkamą bilietų programinės įrangos tipą

Pagalvokite apie bilietų programinės įrangos tipą, kuris labiausiai tinka jūsų verslo dydžiui ir poreikiams. Debesija pagrįstos ir žiniatinklio (SaaS) programos paprastai geriau tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms, nes jas lengviau įdiegti ir naudoti, jos pasižymi dideliu lankstumu, gali būti įdiegtos mažomis sąnaudomis, jų nereikia įdiegti savo serveryje ir joms valdyti nereikia IT žinių. Tuo tarpu vietinėms ir atvirojo kodo sistemoms dažniausiai pirmenybę teikia didelės organizacijos, kurios nori pilnai kontroliuoti duomenų saugumą ir informacijos privatumą, nes šios programos yra priglobtos kliento serveryje. Jos taip pat yra brangesnės ir sunkiau įdiegiamos.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk&t

5. Nustatykite, kokių funkcijų ieškote

Sukurkite esminių (būtina turėti) ir neesminių (malonu turėti) funkcijų sąrašą. Taip galite susiaurinti programinės įrangos tiekėjų pasirinkimą ir naudoti lygindami skirtingus įrankius. Jei jums sunku sudaryti sąrašą, paprašykite savo klientų aptarnavimo komandos užrašyti visas funkcijas, kurios jiems ateina į galvą ir kurias jie laikytų naudingomis. Tada įrašykite jas į vieną iš dviejų stulpelių, kad sudarytumėte tinkamą bilietų sistemos funkcijų sąrašą:

Jei siūlote įvairias klientų aptarnavimo parinktis, įrankio galimybė sujungti visas gaunamas užklausas iš kelių kanalų į vieną centralizuotą pašto dėžutę turėtų būti privalomų funkcijų sąrašo viršuje.

Automatizavimo galimybės taip pat būtinos patikimai bilietų valdymo sistemai. Tai užtikrina, kad bilietai visada bus nukreipti reikiamiems agentams, o tai leidžia greitai ir efektyviai išspręsti problemą.

Bendradarbiavimo funkcijos, žymėjimas, paruošti atsakymai, SLA valdymas, ataskaitų teikimas ir analizė taip pat gali būti labai svarbūs jūsų klientų aptarnavimo komandai. Kiti svarbūs veiksniai, į kuriuos reikia atsižvelgti, yra diegimo ir naudojimo paprastumas, pritaikymo galimybės, duomenų saugumas ir privatumas, aptarnavimo prieinamumas.

6. Atkreipkite dėmesį į verslo augimą ir integravimo parinktis

Vertindami pasirinkimus, atkreipkite dėmesį į įrankio keitimosi galimybes. Ar jis gali augti kartu su jūsų verslu, kad galėtumėte pereiti prie kito prenumeratos plano? Taip pat labai svarbu užtikrinti, kad bilietų valdymo sprendimas būtų gerai integruotas su programinės įrangos įrankiais, kuriuos naudojate visoje organizacijoje. Pavyzdžiui, elektroninės prekybos ar mokėjimų apdorojimo sistemos, ryšių su klientais valdymo programinė įranga, internetinė analizė ir kt.

7. Sudarykite potencialių paslaugų teikėjų sąrašą ir išbandykite

Į sąrašą įtraukite potencialius bilietų programinės įrangos tiekėjus, atitinkančius jūsų norimą būtinų funkcijų rinkinį ir siūlančius jūsų biudžetą atitinkančius kainų planus. Kai turėsite keletą variantų, prisiregistruokite gauti nemokamą bandomąją versiją, kad išbandytumėte kiekvieną jų. Taigi galite pamatyti, kuris iš jų geriausiai atitinka jūsų poreikius, tačiau atminkite, kad kai kurie pardavėjai nesuteikia nemokamos prieigos prie visų įrankio funkcijų. Įtraukite savo klientų aptarnavimo komandą, kad išbandytumėte kiekvieną bilietų sistemą. Geriausias sprendimas bus tas, kurį jie galės lengvai naudoti.

8. Patikrinkite, ką kiti vartotojai sako apie įrankį

Bandymai yra tikrai naudingi, tačiau jūs negalėsite naudoti įrankio taip pat, kai atsakant į realias klientų užklausas visu pajėgumu. Norint turėti išsamesnį vaizdą, prasminga papildomai patikrinti vartotojų atsiliepimus (tokiose svetainėse kaip „Capterra“ ar „G2Crowd“). Tokiu būdu galite pamatyti, kaip skirtingų bilietų sistemų klientai pasakoja apie savo patirtį ir tai, kas jiems patinka ir nepatinka naudojant programinę įrangą. Be geriausių įvertinimų, būtinai peržiūrėkite ir neigiamus (jei tokių yra). Taip galite suprasti su kokiomis galimomis problemomis galite susidurti.

Tinkama bilietų valdymo įranga yra puiki investicija į jūsų aptarnavimo komandą, klientus ir galiausiai jūsų įmonę. Apgalvotai ir kruopščiai įvertinę bilietų programinės įrangos įrankius ir pasirinkdami geriausiai jūsų organizacijai tinkamas priemones, užtikrinsite savo komandos sėkmę ir pagerinsite savo klientų aptarnavimą.

Atraskite patys

Žinios yra svarbios, bet tik tada, kai jos pritaikomos praktikoje. Išbandykite viską, ko išmokote mūsų akademijoje, esančioje „LiveAgent“.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kokia bilietų sistemos teikiama nauda?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų sistemos nauda apima sklandžią agento darbo eigą, greitą atsakymo laiką, mažesnes išlaidas, didesnes pajamas, klientų pasitenkinimą ir klientų išlaikymą.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kaip veikia bilietų sistema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Bilietų sistema leidžia jūsų agentams gauti klientų užklausas iš įvairių kanalų, tokių kaip el. laiškai, skambučiai, tiesioginis pokalbis internetu, forumas ar socialinis tinklas. Taigi, kai klientas susisiekia su jūsų įmone šiais kanalais, bilietas bus automatiškai sukurtas ir atsidurs universalioje pašto dėžutėje, kur jūsų agentai galės į jį atsakyti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ką daryti, jei įsigiję bilietų programinę įrangą nesate patenkinti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dauguma profesionalios programinės įrangos tiekėjų siūlo bandomąjį laikotarpį, kuris leis jums iš anksto išbandyti visas funkcijas. „LiveAgent“ taip pat siūlo 14 dienų nemokamą bet kurio mūsų plano bandomąją versiją. ” } }] }
Grįžti į Akademiją Susikurkite NEMOKAMĄ paskyrą

Mūsų svetainėje naudojami slapukai. Tęsdami, suteikiate mums leidimą patalpinti slapukus, kaip aprašyta mūsų privatumo ir slapukų politika.